A. Olšauskas: sėkmės formulė – rasti vietą nestandartiniams sprendimams
Data: 2014 m. spalio 7 d.
Per kokį laikotarpį ir ar bus pasiekti užsibrėžti tikslai, priklauso nuo pasirinktų komunikacijos priemonių. Konferencijoje "LiMA Day Kaunas" spalio 8 d. kalbėsiantis "Media House" verslo vystymo vadovas Artūras Olšauskas atskleis požiūrį į standartines ir nestandartines priemones, norint ne mechaniškai informuoti, bet paliesti vartotojo širdį ir paskatinti jį veikti teigiama linkme.
- Kas nulemia sėkmingos komunikacijos atsiradimą?
- Rinkodaros specialisto gebėjimai parduoti "į vidų" ir "į išorę". Vidus yra įmonės vadovai ir žmonės, atsakingi už kompanijos finansus. Būtent juos pirmiausia reikia įtikinti, kad investuoti ir kurti prekės ženklo vertę vartotojo akyse - svarbu. Išorė - tai komunikacijos agentūros, kurioms reikia aiškiai suformuluoti lūkesčius ir kryptį. Deja, šiandien trys iš keturių rinkodaros specialistų nesugeba suformuoti konkrečios užduoties (angl. "brief").