LiMA žiniasklaidoje

 

[Respublika] Paranki žiniasklaida lepinama

Data: 2014 m. gruodžio 8 d.

Kol alkoholio, tabako ir net politinė reklama griežtai ribojama televizijoje, radijuje ir spaudoje, internete reklamai, pasirodo, taisyklių iš esmės nėra. Nors Lietuva ir liaupsinama dėl puikių interneto galimybių, politikų ir lobistų pirštams interneto tinklai per daug painūs.

 

Per pavasarį vykusius prezidento ir Europos Parlamento rinkimus kone trečdalis skundų dėl neteisėtos politinės reklamos buvo susiję su „Facebook“ socialiniame tinkle skleidžiama informacija. Tai papiktino sąžiningus rinkėjus, tad Vyriausioji rinkimų komisija priversta imtis bent parodomųjų priemonių.

 

„Poreikis tikrinti ir internetinę erdvę, arba, tiksliau, socialinius tinklus, jau yra. Per praėjusius rinkimus jau buvo vienas politikas, savo finansų ataskaitoje įvardijęs politinę reklamą socialiniuose tinkluose“, - teigia VRK pirmininkas Zenonas Vaigauskas ir tuojau pat priduria, kad politinė reklama socialiniuose tinkluose akivaizdžiai vyksta, tačiau apmokestinama ji ne visada.

 

Lietuvos marketingo asociacijos valdybos nario Ryčio Buračo teigimu, reklama internete neturėtų būti išskirta iš kitais kanalais transliuojamų: „Šiandien reklama internete labai plati ir įvairi. Spausdinta reklama laikraštyje ir tekstinė reklama interneto tinklaraštyje iš esmės niekuo nesiskiria, išskyrus tai, kad ją labai lengva pamatuoti. Čia juk lengva sužiūrėti, kiek žmonių pamatė, paspaudė. O tai gali netgi leisti pasakyti, kaip reklama paveikė žmogų.“

Skaitykite plačiau