[lrt.lt] Kas trečias nekenčia reklamos internete
Data: 2015 m. rugpjūčio 11 d.
Šiemet Lietuvoje reklamos internete blokavimo priemonėmis naudojosi vidutiniškai 29 proc. vartotojų, ir pagal šį rodiklį šalis aplenkė Kanadą, Daniją ir Švediją. Vartotojų, naudojančių šias priemones, demografija atitinka pasaulines tendencijas: reklamą dažniau blokuoja 18–29 metų žmonės, priemonės labiausiai paplitusios tarp vyrų. Tokius duomenis pateikė žiniasklaidos planavimo agentūra „Media House“, atlikusi tyrimą kartu su bendrove „Synopticom“.
Stebi pokyčius
„Media House“ Interneto skyriaus vadovas Justas Juozapaitis patvirtino, kad praktika blokuoti reklamą internete yra vis labiau plintanti ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje. O tai esą stiprina poreikį didinti interneto reklamos priemonių kompleksiškumą, pavyzdžiui, į strategiją įtraukiant turinio rinkodarą, kuri neblokuojama. Pašnekovas nurodė, kad turinio rinkodara yra plati sritis ir apima užsakomuosius straipsnius, bendrus turinio projektus su portalais, inicijuojamus komercinių klientų, ir pan.
J. Juozapaitis sakė pastebintis ir dar vieną pasikeitimą: portalai pradėjo siūlyti galimybę pirkti reklamos vietą ir rodyti reklamą tiems, kurie naudoja blokavimo priemones. Kitaip tariant, reklamos užsakovams siūlomi būdai apeiti reklamos blokus. Tačiau toks sprendimas, kaip pažymėjo specialistas, gali būti efektyvus nebent gerai pažįstant reklamos vengiančią tikslinę auditoriją. Mat jos nedominanti reklama gali sulaukti priešingo efekto: suerzinti vartotoją ir veikti veikiau kaip antireklama.