LiMA žiniasklaidoje

 

Bendrovė „Skonis ir kvapas“ siūlydama šokoladą kyšiams peržengė etikos ribą?

Data: 2014 m. spalio 2 d.

Reklamos agentūros "SAN Hunters JWT" vadovas, Lietuvos marketingo asociacijos valdybos narys Rytis Buračas 15min.lt teigė, kad taip papildomo viešumo siekianti įmonė turėtų pagalvoti apie savo reputaciją ilgesniam laikui.

"Viskas priklauso nuo to, kokia yra prekės ženklo strategija ir su kuo įmonė nori būti asocijuojama. Jei bendrovė nori šokiruoti ir atkreipti dėmesį, tai gal jai tai ir pavyks, tačiau tokie dalykai rodo, kad ji nėra socialiai atsakinga. Ji skatina tai, su kuo sąmoningai mąstantys piliečiai turėtų kovoti", - dėstė reklamos specialistas.

Pasak jo, Reklamos kodeksas ir kiti geros praktikos susitarimai nustato elgesio ribas. "Reklamoje gali naudoti labai daug provokuojančių dalykų, pavyzdžiui, nukreiptų į moteris ar vaikus. Klausimas - kada riba yra peržengiama? Kitas klausimas - į kokią auditoriją tu taikai? Vieniems tai gali būti juokinga, o kiti matys vulgarumą ar net kriminalinio elgesio skatinimą", - minėjo R.Buračas.

Skaitykite plačiau