LiMA žiniasklaidoje

 

[Skrastas.lt] Naujos marketingo taisyklės: neverta spėlioti, reikia analizuoti

Data: 2016 m. vasario 22 d.

Šiaulių verslo atstovai ir marketingo specialistai vasario 26 dieną rinksis į Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) rengiamą visos dienos konferenciją „LiMA Day Šiauliai 2016. Dėmesio strategija“. Net 14 renginio pranešėjų griaus mitus apie tai, kas reklamoje veikia, o ką jau reikia pamiršti, kaip mąsto vartotojai, o kaip – marketingistai bei kartu ieškos atsakymo į amžiną klausimą – kaip sudominti klientus ir išlaikyti jų dėmesį.

Artėjant konferencijai, kalbamės su vienu iš lektorių – skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovu Arijumi Žaku, kuris padeda gaudytis paraleliniame socialinių tinklų pasaulyje. Pasak Arijaus – žaidimo taisyklės pasikeitė, o tiksliau – keičiasi nuolat, tad norint nelikti brangiai kainuojančioje užmarštyje, būtina veikti.

Skelbiate, kad taisyklės keičiasi – ar socialiniuose tinkluose iš viso galioja kokios nors taisyklės, ar svarbu žūtbūt atrasti kažką naujo, ko niekas kitas dar nedarė?

Taisyklės iš tiesų pasikeitė. Tai, kas veikė anksčiau, dabar nebeveikia. Beprasmis turinys, nesąmoningi konkursai, žūtbūtinis like'ų rinkimas ar orientavimasis į gerbėjų skaičių – tai tipinės problemos, su kuriomis susiduria prekių ženklai.

Labai dažnai įmonių vadovai spaudžia savo marketingo ar komunikacijos specialistus ir kelia jiems neteisingus tikslus. O jie neturi galimybės apsiginti ir būna priversti vadovautis nurodymais. Tačiau esmė – daryti tai, kas kuria naudą ir vertę vartotojui.

Kuris kelias patikimesnis – išsiskirti ir rizikuoti, kad liksi nesuprastas ar sekti paskui madas ir rizikuoti, kad liksi nepastebėtas? Gal yra ir trečias kelias?

 

Daugiau skaitykite...