LiMA žiniasklaidoje

 

[M360] Pirmą kartą „Adrenalino“ festivalyje - įžvalgų ir kūrybingumo renginys „ADvent“

Data: 2016 m. gegužės 25 d.

Keturioliktąjį kartą vyksiantis „Adrenalinas“ įgauna naują formą. Didžiausias pokytis – kelerius pastaruosius metus organizuota Adrenalino konferencija transformuojama į įžvalgų ir kūrybingumo renginį „ADvent“. Naujo formato renginiu siekiama pritraukti daugiau verslo įmonių rinkodaros vadovų bei specialistų, skatinti artimesnį reklamos užsakovų ir agentūrų bendravimą bei bendradarbiavimą.

 

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA), festivalio įkūrėjos ir vienos iš organizatorių, direktorius Gintaras Šeputis teigia, kad „Adrenalino“ festivalio metu stiprinti reklamdavių ir agentūrų bendradarbiavimą nuspręsta jau anksčiau. „Tokiais tikslais vedini pernai pakvietėme prie festivalio organizatorių prisijungti Lietuvos marketingo asociaciją (LiMA). Pernai festivalio metu taip pat organizavome konferenciją bendradarbiavimo sinergijos tema. Šių metų pokytis orientuotas į dar aktyvesnį bendradarbiavimo skatinimą“, – teigia G. Šeputis.

 

Plačiau skaitykite...