LiMA žiniasklaidoje

 

[lrytas.lt] Reklama, kuriai abejingi neliko net lygių galimybų kontrolieriai

Data: 2016 m. balandžio 8 d.

Ketvirtadienį Lietuvos marketingo asociacija (LMA) paviešino nuotrauką, kurioje puikuojasi prieskonių gamintojos „Saldvos“ reklama. Žurnale per visą puslapį matoma moters krūtinė bei užrašas „Vyrams, kuriems patinka natūralūs...“

LMA paviešino nuotrauką ir pakomentavo: „Saldva drąsiai žengia didelį žingsnį savo auditorijos link“ bei uždėjo grotažymes „epicfail“ bei „seksizmas“.

Lygių galimybių kontrolierė Agneta Lobačevskytė teigia, kad dėl šios reklamos šiandien pradėtas tyrimas. „Mes šiuo metu jau vertiname šią reklamą, kad ji galimai diskriminuojanti dėl lyties. Tyrimas tik pradėtas ir nuo tolimesnio vertinimo norėčiau susilaikyti, nes turime ištirti, įvertinti užsakovų poziciją. Galbūt kreipsimės į kitas institucijas, mokslininkus, reklamos biurą“, – sakė A.Lobačevskytė.

 

Daugiau skaitykite...