[lrytas.lt] Kunigas: bažnyčia turi mokytis iš marketingo specialistų
Data: 2015 m. lapkričio 17 d.
Kaip pritraukti jaunimą į bažnyčią ir užmegzti su juo dialogą? – klausimas, į kurį atsakymo ieško ne tik Lietuvos, bet ir kitų krikščioniškų šalių dvasininkai. Vyriausio Lietuvos policijos kapeliono, kunigo Algirdo Toliato manymu, Bažnyčios veiksmus, siekiant stiprinti žmogaus ir tikėjimo ryšį, galima drąsiai pavadinti sielos marketingu. Pasak kunigo, dvasininkai, kuriems technologijų ir socialinių tinklų amžiuje dažnai tampa sudėtinga palaikyti ryšį su žmogumi, turėtų pasinaudoti marketingo specialistų sukaupta patirtimi.
„Marketingas ir tikėjimas turi nemažai bendro, – teigia marketingo specialistų organizuojamoje konferencijoje „LiMA Day Vilnius‘2015“ pranešimą skaitysiantis A. Toliatas. – Abiejų sričių pagrindinis tikslas – parduoti: marketingo specialistai parduoda prekę ar paslaugą, o tikėjimas – dvasines vertybes. Didžiausias iššūkis mums, dvasininkams – atrasti būdą, kaip prisibelsti į žmogaus širdį. Manau, kad labai nemažai galėtume pasimokyti iš marketingo specialistų, pavyzdžiui, kaip kalbėti su žmogumi jam aktualia kalba, kokiais inovatyviais būdais jį pasiekti“. A. Toliatas priduria, kad šiuolaikinį žmogų kasdien lydi didžiuliai informacijos srautai, tad sudominti nebėra taip paprasta, prireikia kur kas daugiau pastangų, nei anksčiau.