LiMA žiniasklaidoje

 

[Ekonomika] Prekės ženklo svarba

Data: 2015 m. liepos 24 d.

Prekės ženklo svarba įmonės veikloje. Kokia ji? Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus „Žinių radijo“ laidoje „Verslo bitės“ pabrėžė, jog svarbu, kad prekės ženklas kurtų vertę įmonei, jos produktams ar teikiamoms paslaugoms, jos žinomumui:

 

„Taip turi galvoti ir didelis, ir mažas verslas. Priešingu atveju, bus gerokai sunkiau prekei atsirasti ir lentynoje, ir pirkėjo krepšyje. Prekė ženklas – tai ir prekės vertės išraiška, ir vaizdiniai bei asociacijos, kurias tam tikra prekė kuria vartotojo galvoje. Todėl labai svarbu, su kuo tas prekės ženklas asocijuojasi ir su kuo jį galima palyginti ir pasverti, kuo jis pranašesnis už kitus. Čia galėtume įvardinti „VIČI“ prekių ženklą, kuris ir tarptautinėje rinkoje tam tikrose kategorijose pakankamai stiprus. Rytų rinkose sūrio „Džiugas“ ženklas gana plačiai matomas. Pagaliau ir MAXIMA prekybos tinklas Baltijos šalyse įsitvirtinęs ir savo prekių ženklu“.

 

Plačiau skaitykite...