LiMA žiniasklaidoje

 

[delfi.lt] Kodėl šiuolaikiniai marketingo specialistai turėtų kreiptis į psichologus?

Data: 2015 m. lapkričio 16 d.

Įtikinti potencialų pirkėją įsigyti prekę bet kokiais, net ir neetiškais būdais ir priemonėmis – blogo marketingo pavyzdys, – įsitikinęs medijų psichologas iš Nyderlandų Mischa Costeris, rašoma Lietuvos marketingo asociacijos pranešime spaudai.

Specialisto manymu, šiuolaikinį vartotoją įtikinti pasitelkus emocijas tampa vis sudėtingiau – išsilavinęs ir rinka besidomintis pirkėjas linkęs ieškoti realios naudos ir nemėgsta būti kvailinamas. Ekspertinę nuomonę apie šiuolaikinio marketingo keliamus tikslus ir taisykles išsako konferencijoje „LiMA Day Vinius‘2015. Didysis O marketinge“ dalyvausiantis M. Costeris. „Naujausi marketingo metodai yra paremti psichologinėmis įžvalgomis, – pranešime teigia M. Costeris. – Tai reiškia, kad kūrybiškai mąstantys marketingo ir reklamos specialistai, siekdami sukurti efektyvią žinutę, turėtų dirbti pasitelkdami mokslininkų bei psichologų išvadas. Tik išanalizavus vartotojų įpročius ir elgsenos modelius bei juos pritaikius marketinge, galima užmegzti ryšį su klientu ir įtikinti jį pirkti prekę.“

Plačiau skaitykite...