LiMA žiniasklaidoje

 

Žinomos lietuvių įmonės rinkodaros strategija – teigiamos klientų emocijos

Data: 2019 m. balandžio 1 d.

„Kiek klientų gali atvesti du emoji?“ – Lietuvos marketingo asociacijos organizuojamoje konferencijoje „LiMA CMO Summit“ klausė „CityBee“ vadovas Lukas Yla. Pasak jo, įmonei pasitaiko įvairių klaidų, kurios pasklinda ir socialiniuose tinkluose, bet jie viską visada bando išspręsti: „Norime, kad tai taptų mūsų marketingine žinute – jie suklydo, bet tą situaciją ištaisė.“

 

Konferencijoje „LiMA CMO Summit“ pranešimą skaitęs L. Yla pasakojo, kad rinkodaros srityje dirbantys asmenys visada ieško būdo, kaip pritraukti kuo didesnį ratą klientų ir paskleisti žinutę rinkoje apie naują produktą.

 

„Šios emocijos „:) ;) ;D“ buvo „Nokia 3310“ dalykas, tačiau jos ir dabar aktualios. Žinoma, pasikeitė priemonės, kurias naudojame savo komunikacijoje – atsirado emoji“, – sakė jis.

 

Pasak „CityBee“ vadovo, įmonei labai svarbu sukelti teigiamas emocijas ne tik klientams, bet ir programėle dar nesinaudojantiems žmonėms.

 

„Kai su „CityBee“ paleidome „Porsche 718 Boxter“, žmonės laukė eilėse, skambino mums ir klausė, kur jis, kada bus laisvas. Šio automobilio užimtumas buvo beveik 90 procentų, kai, pavyzdžiui, jūsų asmeniniai automobiliai dažniausiai naudojami 10 procentų: nuvažiuojate į darbą, po to grįžtate namo ir paliekate jį nakčiai.

 

Pradėjome galvoti, kokį kitą sprendimą galime priimti dėl naujo automobilio: vieni siūlė „Ferrari“ ir kitus garsius vardus, bet mes nusprendėme miesto bites papildyti mašina „Fiat Multipla“, kurios sėdynes papuošėme rožinės spalvos kailiu. Be to, antrus metus iš eilės prieš šventes automobilius papuošiame kalėdinėmis lemputėmis, tai taip pat veikia. Nuolat galvojame, kaip padaryti, kad žmonės apie mus kalbėtų“, – tikino L. Yla.

 

Kas dar rūpi „CityBee“? Kaip sakė įmonės vadovas, tai – žmonių aptarnavimas: „Sakome, kad klientų aptarnavimas papildomas mūsų marketingo kanalas. Neturime didelių taisyklių, kaip tai turėtų vykti, ką reikia sakyti. Žinoma, mes išlaikome kokybę, bet svarbiausias dalykas – turi rūpėti klientas.“

 

„CityBee“ naudoja įvairius socialinius tinklus, todėl ir mažiausios klaidos pasklinda internete. Vis dėlto teisinga komunikacija – raktas, norint išspręsti sudėtingas situacijas. „Darome klaidų, apie kurias žmonės rašo socialiniuose tinkluose. Tačiau visada stengiamės pataisyti situaciją. Norime, kad tai taptų mūsų marketingine žinute – jie suklydo, bet tą situaciją ištaisė. Kiekviena įmonė gali suklysti, bet klientui labiausiai įstrigs pokytis ir perėjimas iš blogos emocijos į gerą“, – įsitikinęs L. Yla.

 

Anot jo, dažnas gali manyti, kad vadovas laiką leidžia bendraudamas su vietinėmis žvaigždėmis, nors tikrovė – kiek kitokia.

 

„Iš tikrųjų atsakinėju į klientų žinutes, sprendžiu jiems iškilusias problemas. Kai pasakiau, kad siųsiu asmeninius laiškus iš savo pašto dėžutės žmonėms, daugelis pasukiojo pirštą prie galvos ir klausė, ar žinau apie naujienlaiškius. Tačiau suvokiau, jei aš siųsiu asmeninius laiškus, klientai matys, kad vadovui rūpi. Teigiamos emocijos yra tai, dėl ko dirbame“, – akcentavo L. Yla.

 

„CityBee“ vadovas, kalbėdamas apie emocijų svarbą, tikino, kad sunkiai suskaičiuojama, kokią grąžą atneša šypsena, tad dėl žmonių, naudojančių „miesto bites“, stengiasi.

 

„Aplankėme savo klientę ligoninėje, kai ji pateko į avariją su mūsų mašina dėl kito automobilio kaltės. Be to, mus „Instagram“ sekanti mergina savo paskyroje pasidalino nuotrauka, kurioje vaizduojama, kaip ji savo nuosavam automobiliui keičia padangas. Mes su ja susisiekėme ir pasiūlėme pasivažinėti su „CityBee“ nemokamai“, – dalijosi L. Yla.

 

Pasak „CityBee“ vadovo, tokia iniciatyva buvo ne viena: „Tai kiek klientų gali atvežti du emoji? Iš patirties galiu pasakyti, kad bent vieną.“