Rinkodara, kuri padeda parduoti
Data: 2019 m. birželio 12 d.
Norint atitikti šiuolaikinių klientų lūkesčius, verslas turi efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekių ženklus ir komunikacijos kanalus. Šiuolaikinis marketingas remiasi sisteminiu požiūriu ir pereina prie vartotojų poreikių tenkinimo. Marketingo tikslas – laimingi pirkėjai, o rezultatas – didėjantys pardavimai.
Apie marketingo veiksmus, kurie skatina pardavimus, naujus kanalus ir verslo plėtrą kalbėjomės su įvairių sričių ekspertais, kurie dalinsis savo įžvalgomis ir patirtimi didžiausioje marketingo konferencijoje Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’19“.
„Šių metų konferencijos tema – marketingas, kuris padeda parduoti. Iš viso konferencijoje dalyvaus rekordinis skaičius pranešėjų – 15 ir daugiau kaip 150 dalyvių“, – pranešime žiniasklaidai džiaugiasi Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė.
Vienas iš konferencijos pranešėjų dizaino agentūros „Critical“ strategas Jonas Liugaila sako, kad jau kurį laiką yra pasikeitę žmonių tarpusavio komunikavimo ir interkomunikavimo su prekių ženklais įpročiai, o tai iš esmės pakeitė ir vis dar keičia pardavimo bei pirkimo santykį. Dabar žmonės prieš pirkdami analizuoja pirminius ir antrinius šaltinius ir taip susidaro nuomonę apie produkto ar paslaugos kainos bei kokybės santykį.
„Praktika rodo, kad neretu atveju organizacijos susitelkia į patį pardavimo aspektą, investuodamos į komunikacijos kanalus ir priemones, o produkto ar paslaugos unikalumas, t. y. problemos sprendimo kokybiškumo įrodymas, kuris žmonių atpažįstamas per produkto ar paslaugos savybes, o realizuojamas kuriant ar tobulinant produktus, pamirštamas ar nustumiamas į antrą planą. Tai reiškia, kad produktas ar paslauga išties turi spręsti konkrečiai žmonių grupei aktualią problemą ar, plačiau tariant, gerinti gyvenimo kokybę“, – sako J. Liugaila.
Daugiau skaitykite čia