Lietuvos marketingo asociacija išrinko naują valdybą
Data: 2018 m. sausio 29 d.
Naujoji LiMA valdyba
Lietuvos marketingo asociacija išrinko naują valdybą
Praėjusį šeštadienį, sausio 27 dieną, visuotinio narių suvažiavimo metu, LiMA nariai išrinko naują septynių narių valdybą. Naujoji valdyba savanoriškais pagrindais pareigas eis 2 metus, o pirmojo susirinkimo metu išrinks valdybos pirmininką.
Į naująją valdybą ketvirtai kadencijai perrinktas komunikacijos ekspertas, žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas Linas Šiautkulis, einantis valdybos pirmininko pareigas. Taip pat trečiąkart perrinktas UAB „Bonus Socius“ direktorius Laimis Jančiūnas. Antrai kadencijai išrinkta UAB „Maxima LT“ rinkodaros projektų vadovė Ieva Semaškienė.
Šiais metais pirmą kartą prie valdybos prisijungė LiMA Kauno regiono valdybos pirmininkas, UAB „NFQ Technologies“ el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius, laisvai samdomi komunikacijos ir marketingo ekspertai Andrius Milinavičius ir Ornela Ramašauskaitė bei UAB „digitouch!“ direktorius Andrius Kontrimavičius.
Valdybai keliami tikslai – didinti LiMA narių pasitenkinimą asociacijos veikla ir užtikrinti marketingo specialistų asmeninį augimą bei profesionalumą. Džiaugiuosi, kad į naująją valdybą perrinkti ir daugiausia palaikymo sulaukė net trys jos veikloje jau dalyvavę profesionalai – tai rodo, kad LiMA nariai pasitiki ir vertina valdybos pasirinktą strategijos kryptį, – teigia Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė. – Esminių pokyčių asociacijos veikloje neplanuojame, tikimės, kad į valdybą išrinktų patyrusių specialistų patirtis leis dar greičiau ir kokybiškiau stiprinti profesinę kryptį ir auginti marketingo specialistų bendruomenę.“
Pirmininko pareigas einantis Linas Šiautkulis sako, kad į valdybą įsilieję nauji nariai neabejotinai atneš naujų idėjų asociacijos veiklai ir augimui. „Šios kadencijos laukia nemažai iššūkių toliau stiprinti turinio kokybę, didinti narių įsitraukimą, skleisti ir stiprinti marketingo specialistų sertifikavimo platformą, analizuoti pasaulines rinkodaros pokyčių tendencijas, stebėti jų apraiškas Lietuvos versle ir užtikrinti, kad LiMA visada būtų šių pokyčių ir tendencijų priešakyje“, – tvirtina L. Šiautkulis.