LiMA sertifikatas - būdas rinkodaros specialistams įrodyti savo vertę
Data: 2018 m. spalio 30 d.
Iškėlusi tikslą stiprinti rinkodaros profesiją, LiMA kartu su Nyderlandų marketingo institutu (NIMA) Lietuvoje įtvirtina Vakarų Europoje jau ilgus dešimtmečius galiojančią sertifikavimo praktiką. Kursų programa, pasibaigianti egzaminu arba praktinių darbų gynimu, marketingo specialistams bei vadovams suteikia LiMA ir NIMA diplomus bei Europos marketingo konfederacijos (EMC) sertifikatą, rašoma LiMA pranešime žiniasklaidai.
Ekspertai gali rinktis iš dviejų lygių kursų – pažengusiems marketingo specialistams (LiMA A) ir marketingo vadovams arba aukštos kompetencijos marketingo specialistams (LiMA B). Kursus veda kompetentingi ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytojai ir marketingo profesionalai. LiMA A sertifikatas įtvirtina pagrindines marketingo žinias bei asmenines kompetencijas. Jį įgijęs specialistas ne tik išmano marketingo principus, bet ir yra įvaldęs priemones bei įrankius, turi įgūdžių priimti duomenimis paremtus sprendimus ir juos pagrįsti.
B lygio diplomas suteikiamas marketingo vadovams, gebantiems vadovauti tiek didelių, tiek mažų įmonių marketingo skyriams ar plėtoti konkretaus prekės ženklo marketingo strategiją. B lygio diplomą įgijęs marketingo vadovas ne tik turi patirties praktiškai taikyti marketingo teorijas, bet ir atitinkamų asmeninių savybių – gebėjimą tiksliai planuoti laiką, organizuoti darbus, aiškiai ir tiksliai perteikti vertę vartotojui, kritinėse situacijose priimti konstruktyvius sprendimus.
Daugiau skaitykite čia: