Didžiausia marketingo konferencija „LiMA Day Lietuva“ laviruos tarp marketingo ir mados
Data: 2018 m. lapkričio 26 d.
„Konferencija „LiMA Day Lietuva“ pirmiausia yra marketingo bendruomenės šventė, į kurią susirenka marketingo profesionalai ir visa bendruomenė sužinoti naujausių tendencijų, pasisemti idėjų ir įkvėpimo naujiems metams. Šių metų mados tema kilo su LiMA nariais diskutuojant apie konferenciją – juk ja siekiama perteikti marketingo tendencijas bei naujoves. Tai kelia asociacijų su mados pasaulio ritmu, tad nusprendėme pakviesti dalyvius į mados kolekcijos pristatymą, kurio tikslas – parodyti naujausias marketingo „madas“, – pranešime žiniasklaidai šių metų konferencijos koncepciją apibūdino LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Jai antrina ir LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis: „Marketingas ir jo tendencijos, taip pat kaip ir mada, nuolat keičiasi, kartais šokiruoja, o kartais nuvilia. Šioje konferencijoje mados nebus kuriamos, nes jos jau yra sukurtos. Šiemet kviesime padiskutuoti, kaip nepasiklysti tarp stiliaus ir mados, kaip prisitaikyti prie nuolat kintančių vartotojų poreikių, kaip atsiskleisti skaitmeninėje rinkodaroje. Taip pat aptarsime daug kitų marketingo bendruomenei aktualių temų. Džiaugiamės, kad į „LiMA Day“ pavyko pakviesti pačius didžiausius kūrėjus, kurie dalinsis tendencijomis, savo patirtimi bei naujausiomis įžvalgomis apie madą jų akimis.“
Atskleidžia marketingo ir mados sąsajas
Mados dizaineriai ir marketingo specialistai kurdami siekia vieno tikslo – išlaikyti arba pagerinti organizacijos, kurioje dirba, veiklą, pritraukdami naujas auditorijas. Pasak LiMA direktorės, skiriasi tik būdai, kaip pasiekti šį tikslą: „Galima išskirti kelis pagrindinius bendradarbiavimo tarp šių dviejų sričių veiksnius: mados dizainerius ir marketingo specialistus vienija požiūris į produktą, prekės ženklą ir vartotoją, abu jie yra suinteresuoti kurti vertę per kūrybinius ir efektyvius sprendimus.“
Daugiau skaitykite čia.