Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“
Data: 2019 m. kovo 21 d.
Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.
Sėkmė šiemetiniame „Password“ konkurse lydėjo Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapusį „Tele2 Laisvas internetas“ projektą, kurį telekomunikacijų bendrovei padėjo įgyvendinti partneriai: „Adell Taivas Ogilvy“, „Carat“, „We are Critical“, „Choco Agency“, „Publicum“, „Wide Wings“, „iProspect“.
Dėl didžiojo prizo „Password“ konferencijoje „Tele2“ kampanija aršiai varžėsi su kitu vienu iš favoritų laikytu projektu – „Vilnius G-Spot of Europe“ kampanija.
Auditorijos prizas keliauja į „Coca-Cola“ rankas už „Coke Xmas 2018“ rinkodaros projektą.
Iš viso „Password“ – efektyviausios rinkodaros konkurso finale – šiemet varžėsi 18-a stipriausių Metų kampanijų.
Su apdovanojimų istorija
VŽ rašė, kad ši „Tele2“ kampanija „Laisvas internetas“ – bene daugiausiai skirtingų svarių apdovanojimų per 2018 m. susirinkusi kampanija.
„Laisvas internetas“ pateko tarp finalininkų „Kanų liūtų“ festivalyje, JAV laimėjo prestižinį „Clio“ apdovanojimą. Slovėnijoje „Golden Drum“ reklamos festivalyje pelnė prestižinę „Grand Prix“ statulėlę „U. Funkcinio efektyvumo“ (angl. U. Functional Efficiency) kategorijoje, ten buvo įvertinta ir sidabru „T. Prekės ženklo kūrimo“ (angl. T. Brand Building) kategorijoje.
Kaip skelbiama „Tele2“ vaizdo klipe, pristatančiame kampaniją, kurios metu mobilus namas su internetu buvo pakeltas į orą balionu, šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.