LiMA žiniasklaidoje

 

Marketingo lyderių konferencijai „LiMA CMO Summit’23“ – tarptautinis dėmesys

Data: 2023 m. gegužės 18 d.

Gegužės 25 d. jau šeštąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’23“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų kasmetinės konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų kompetencijas ir stiprinti tarpusavio ryšius. Konferenciją vainikuos „Metų CMO’23“ apdovanojimų vakaras, kurio metu bus paskelbta ir švenčiama Tarptautinė marketingo diena.

 

„Džiaugiamės, kad šiais metais sulaukėme išskirtinio tarptautinio dėmesio – į konferenciją atvyksta Europos marketingo konfederacijos (EMC) valdybos nariai, kurie pasidalins ilgamete patirtimi. Drauge pirmą kartą paskelbsime EMC su LiMA inicijuotą Tarptautinę marketingo dieną“, – pranešime žiniasklaidai sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

 

Marketingo lyderių susitikime net 17 pranešėjų iš Lietuvos ir užsienio dalinsis įžvalgomis ir patirtimi apie šiuolaikines marketingo strategijas, svarbiausias asmenines ir profesines marketingo vadovo kompetencijas bei įsitraukimą į aukščiausio lygio sprendimų priėmimą.

 

Konferenciją atidarys „Synthesis Consulting Group“ partneris-strategas Andrius Grigorjevas, atskleisdamas, kur skaitmeninės trasformacijos metu marketingo vadovai kuria daugiausiai vertės ir yra nepakeičiami. „BPN intense“ klientų vystymo vadovas Marius Marčenkovas nagrinės, kokią įtaką marketingui turės dirbtinis intelektas, o specialus svečias iš užsienio – „The Chartered Institute of Marketing“ vykdantysis direktorius Chris Daly – įvardins esmines marketingo vadovo kompetencijas, iššūkius bei ateities perspektyvas.

 

„Pastebime, kad kartu su marketingo vadovais vykdomos skaitmeninės trasformacijos atneša vis ryškesnesnius rezultatus. Bendradarbiavimo su „Salesforce“ rezultatais įsitikino ne tik didžiosios įmonės, bet ir smulkesni verslai, o marketingo lyderių sėkmės pavyzdžiai ir rekomendacijos paskatino išbandyti duomenų analitika paremtą marketingo valdymą“, – komentuoja „Salesforce Marketing Cloud“ atstovas Vytautas Valantavičius.

 

Vilniaus universiteto Filosofijos instituto profesorius Kristupas Sabolius gvildens užmaršumo problemą technologijų epochoje. Psichiatras, psichoterapeutas Dr. Eugenijus Laurinaitis skaitys pranešimą „Marketingo vadovas – stebukladarys“, o kaip įgalinti marketingo vadovą papasakos „Inspired UM“ verslo plėtros vadovas Domantas Gailius.

 

Kokią vertę asmeninio prekės ženklo vystymas kuria ne tik žmogui, bet ir organizacijai, papasakos „Persona Cognita“ įkūrėja Dr. Dominyka Venciūtė. Ryšių tinklo kūrimo (angl.: networking) profesionalė, „Mariaus Jakulio Jason fondo“ vadovė Kotryna Stankutė-Jaščemskienė pasidalins kertiniais principais, kuriais vadovaujantis vadovas gali kurti ir puoselėti savo tvarų ir vertingą ryšių tinklą.

 

Apie marketingo vadovų iššūkius ir prioritetus šiais metais diskutuos Europos marketingo konfederacijos valdybos pirmininkas Dr. Ralf Strauß, Europos marketingo konfederacijos vykdantysis direktorius Martin Huisman RM, Ispanijos marketingo asociacijos marketingo vadovė Montse de Luis, Airijos marketingo instituto generalinis direktorius Shane McGonigle ir „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė.

 

Kaip marketingo vadovui sėkmingai įsitvirtinti organizacijos valdyboje dalinsis patirtimi „Telia Lietuva“ stambaus verslo padalinio vadovas Aleksandras Golod, „Delfi“ verslo vystymo vadovas Irmantas Matilionis, „Investors’ forum“ vykdomoji direktorė Rūta Skyrienė ir nepriklausoma valdybų narė Orijana Mašalė.

 

Konferencija „LiMA CMO SUMMIT’23“ jau gegužės 25 d. Gyvai vyks Energetikos ir technikos muziejuje Vilniuje ir bus tiesiogiai transliuojama internetu.

 

Skaitykite daugiau čia