LiMA žiniasklaidoje

 

LiMA kviečia rinkodaros specialistus tobulinti viešojo kalbėjimo įgūdžius

Data: 2021 m. balandžio 28 d.

Daugiau negu 1000 marketingo specialistų vienijanti Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kartu su komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula“ trečiadienį pradeda naują iniciatyvą – „LiMA Talks“. Kiekvienas į naująjį projektą įsitraukęs asociacijos narys turės galimybę tobulėti viešojo kalbėjimo srityje – ir rengdamas pranešimą, ir teikdamas grįžtamąjį ryšį kitiems, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

 

„Marketingo specialistams tenka dažnai kalbėti viešai – pristatant idėjas komandai, rezultatus valdybai, bendraujant su klientais ar dalijantis įžvalgomis su rinkos kolegomis. Todėl asociacijoje nusprendėme visi kartu tobulinti viešojo kalbėjimo įgūdžius. Pagalbą ir patarimų šioje tobulėjimo kelionėje suteiks viešojo kalbėjimo ir komunikacijos konsultantai iš agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“. Esu įsitikinusi, kad „LiMA Talks“ projekto patirtis mums visiems bus labai naudinga ir padės kelti bendrą marketingo profesinės kompetencijos lygį“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula“ direktorė Raminta Rimkienė teigia, kad viešojo kalbėjimo renginiai organizacijų viduje padeda atsiskleisti talentams, o kolegoms – geriau pažinti vieniems kitus. LiMA vadovė A. Palaimaitė nurodo, kad prieš kiekvieną „LiMA Talks“ renginį bus atrenkami 5 nariai, norintys išbandyti savo gebėjimus. Paruošti 5–7 minučių trukmės kalbas jiems padės agentūros „Fabula“ konsultantai Balys Narbutas ir Artūras Pučėta. Pirmasis LiMA narių išbandymas laukia gegužės 20 dieną, kai penki kalbėtojai nuotoliniu būdu pristatys savo pranešimus, o klausytojai juos vertins specialiose formose, be to, pastabų ir patarimų pateiks komisija.

Daugiau skaitykite: „M360