Renka stipriausią rinkodaros vadovą
Data: 2024 m. vasario 13 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo (-ės) rinkimus „Metų CMO 2024“.
„Dalyvavimas šiuose rinkimuose yra geras būdas stabtelėti ir įsivertinti savo su komanda nuveiktus darbus bei pasiektus rezultatus“, – teigia Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Intense“ vadovas.
VŽ primena, kad praėjusiais metais „Metų CMO 2023“ titulą pelnė Giedrė Vilkė, e. komercijos ekspertė, neseniai prisijungusi prie finansinių paslaugų marketplace‘o „SwissMoney“.
G. Vilkė pastebi, kad dalyvavimas rinkimuose rinkodaros vadovui suteikia galimybę geriau įsivertinti save, dalintis sukaupta patirtimi su kitais bei apsupti save tobulėti skatinančiais žmonėmis.
„Sakoma, kad mes esame vidurkis penkių žmonių su kuriais leidžiame daugiausiai laiko. Taigi, jeigu norime augti, mus visada turi supti įkvepiantys žmonės. Sustodami ir radę laiko patys įsivertinti bei pasidalinti su kitais savo pasiekimais, mes auginame save ir šalia mus esančius. Net jeigu nelaimėsite titulo, tikiu, kad išeisite iš rinkimų sutikęs žmogų, kuris padės tapti stipresniu profesionalu“, – įsitikinusi G. Vilkė.
Plačiau skaitykite čia.