Kaip šiandien efektyviai vykdyti B2B marketingą?
Data: 2024 m. vasario 21 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau trečią kartą organizuoja konferenciją „B2B marketingas’24“ internetu, skirtą pasidalinti praktiniais patarimais ir įžvalgomis, kaip efektyviau vykdyti B2B marketingą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Matome, kad Lietuvoje vis daugiau B2B verslų didina investicijas į marketingą ne tik ryšių palaikymui, bet ir efektyvumo didinimui. Dėmesys skaitmenizacijai, duomenims, ir dirbtinio intelekto panaudojimas tampa ne tik B2C, bet ir B2B marketingo prioritinėmis sritimis. Džiaugiamės, galėdami prisidėti“, – teigia renginio generalinio rėmėjo „CapitalBox“ vadovas Mantvydas Štareika.
Į klausimus kaip adaptuoti B2B strategiją 2024-tiesiems, kurti tvarų santykių marketingą, pasiekti naujus verslo klientus bei išlaikyti esamų lojalumą dviejų dienų konferencijoje atsakys net 11 profesionalų.
Konferenciją atidarys B2B marketingo agentūros „We are marketing“ partneris Julius Kaknevičius, pasidalindamas, kaip efektyviai sudėlioti B2B marketingo strategiją 2024-iems metams. Socialinio tinklo „LinkedIn“ B2B automatizavimo ir susisiekimo galimybes atskleis „Venudu“ lektorius ir konsultantas Darius Gerulis, o „Flowspece“ bendraįkūrėja ir marketingo vadovė Ieva Dvilinskienė pasidalins savo patirtimi, ko galima pasimokyti iš startuolio B2B marketingo sprendimų.
Plačiau skaitykite čia.