Jau dešimtą kartą organizuojamuose „Metų CMO“ rinkimuose pagrindinis dėmesys – marketingo vadovo lyderystei ir efektyvumui
Data: 2024 m. vasario 14 d.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’24“. Nuo šiandien marketingo vadovai yra kviečiami dalyvauti ir pildyti paraiškas. Metų stipriausias marketingo vadovas bus išrinktas ir apdovanotas balandžio 18 d. vyksiančios marketingo vadovų konferencijos „LiMA CMO SUMMIT’24“ metu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Dalyvavimas šiuose rinkimuose yra geras būdas stabtelėti ir įsivertinti savo su komanda nuveiktus darbus bei pasiektus rezultatus. Dar daugiau, kandidatai formuoja gaires marketingo bendruomenei, kokios marketingo vadovo savybės ir profesinės kompetencijos yra tos, kurių verta siekti. Taigi, kviečiame kandidatuoti dėl savęs, komandos ir marketingo bendruomenės!“ – dalyvauti rinkimuose kviečia LiMA valdybos pirmininkas, BPN Intense vadovas Linas Šiautkulis.
Praėjusiais metais Metų CMO’23 apdovanojimą atsiėmusi e-komercijos ekspertė, „Swissmoney“ CRO Giedrė Vilkė pastebi, kad dalyvavimas rinkimuose marketingo vadovui suteikia galimybę geriau įsivertinti save, dalintis sukaupta patirtimi su kitais bei apsupti save tobulėti skatinančiais žmonėmis.
Renkant metų marketingo vadovą bus vertinama marketingo vadovo lyderystė ir vadovaujamo departamento efektyvumas 2023-aisiais.
Plačiau skaitykite čia.