„Instagram“: ar klientams pritraukti užteks tik gražių nuotraukų?
Data: 2021 m. sausio 28 d.
„Instagram“ – jau beveik paauglys, šį spalį skaičiuosiantis 11-uosius metus. Kol „Facebook“ skęsta reklamose, ši vaizdinio turinio platforma, regis, nebebus tik gražių nuotraukų ir vaizdo įrašų tinklas. Antrojoje Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) renginio „Digital Marketing Update’21“ dalyje kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja ir vadovė Laura Domarkė pasidalino naujovėmis, kurias būtina žinoti norintiesiems pritraukti klientų ir parduoti.
Kraustymosi metai
Nors dėl karantino apribojimų visi persikraustė į internetą, kai kuriems socialiniams tinklams ateitis atrodo miglota. „AdDrama“ vadovė L. Domarkė, pasakoja, kad dar prieš trejetą metų reikėdavo kalbėti apie „Facebook“ svarbą, kaip kurti turinį ir kaip sugeneruoti pardavimus. Šiandien šiame socialiniame tinkle tiek daug reklamos, kad tai pradėjo erzinti vartotojus ir jie išsibėgioja į kitus kanalus.
Teks pasėdėti ir prie tekstų
Kadangi „Facebook“ vartotojai migruoja į kitus socialinius tinklus, keičiasi ir žmonių poreikiai platformai „Instagram“. Socialinių tinklų ekspertė atkreipia dėmesį, kad „Facebook“ vartotojų persikraustymas diktuoja naujas tendencijas: „Facebook“ vartotojai kraustosi ir jie kraustosi aktyviai. Šie vartotojai yra pripratę matyti ne vien vizualiai gražų turinį, jie pripratę skaityti. Tai reiškia, jog mums, kaip turinio kūrėjams, reikia atsižvelgti, kad turi būti ne vien grotažymės mūsų žinutėje ar vienas trumpas sakinys. Vartotojai nori skaityti, jiems yra aktualu ir įdomu, ką jūs norite pasakyti.“
Ar platformoje „Instagram“ turėsime SEO?
„Instagram“ turinys yra vizualus ir vis dar išlieka svarbus pirmojo įspūdžio efektas: sutvarkytas „grid“, profilio vientisumas. Visgi šiais metais socialinėje platformoje taps svarbus ne tik vizualinis turinys.