LiMA žiniasklaidoje

 

Europos marketingo konfederacija apdovanojo Simon Sinek už gyvenimo nuopelnus marketingui

Data: 2024 m. gegužės 28 d.

Vakar Lietuvos marketingo asociacijos organizuotame Tarptautinės marketingo dienos šventiniame vakare Europos marketingo konfederacija (EMC) paskelbė, kad apdovanojimas už viso gyvenimo pasiekimus marketingo srityje įteiktas Simon Sinek. Šiuo prestižiniu apdovanojimu pripažįstamas išskirtinis S. Sinek, žinomo autoriaus ir įkvepiančio kalbėtojo, indėlis į marketingo sritį, ypač jo „Auksinio rato“ teorija, kuri įkvėpė viso pasaulio lyderius siekti sėkmės tikslingais veiksmais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

„Europos marketingo konfederacijos valdyba nusprendė kiekvienais metais Tarptautinės marketingo dienos proga apdovanoti marketingo srityje nusipelniusį asmenį. Visos šalys siūlė kandidatus ir balsavo už labiausiai pasižymėjusį. Šiemet apdovanojimo laureatu tapo Simon Sinek“, – sakė Europos marketingo konfederacijos valdybos pirmininkas Ralf Strauss per pirmadienį Vilniuje, Lietuvos marketingo asociacijos organizuotą apdovanojimo ceremoniją.

 

Simon Sinek geriausiai žinomas dėl to, kad 2009 m. savo „TED Talk“ pokalbyje išpopuliarino sąvoką „KODĖL“, kuri tapo trečia visų laikų žiūrimiausia TED.com pokalbio tema, sulaukusia daugiau nei 40 mln. peržiūrų ir subtitrų 47 kalbomis. S. Sinek „Auksinio rato“ teorija, kurioje daugiausia dėmesio skiriama esminiams klausimams „Kodėl“, „Kaip“ ir „Kas“, sukėlė revoliuciją lyderystės ir marketingo strategijose visame pasaulyje. Pradėdami nuo „kodėl“ ir suprasdami savo veiksmų tikslą, lyderiai gali įkvėpti savo komandas ir sukurti tvirtą sėkmės pagrindą.

 

Vizionieriškas lyderis

 

Simon Sinek, apibūdinamas kaip ypač įžvalgus mąstytojas vizionierius. Jis savo profesinį gyvenimą paskyrė unikaliai vizijai įgyvendinti – pasaulio, kuriame žmonės atsibunda įkvėpti, jaučiasi saugūs, kad ir kur bebūtų, ir baigia dieną kupini pasitenkinimo savo darbu. Savo novatoriškomis įžvalgomis jis dalijasi bestseleriais tapusiose knygose, tokiose kaip „Pradėk nuo KODĖL“, „Lyderiai valgo paskutiniai“ ir „Begalinis žaidimas“, taip pat savo podkaste „Šiek tiek optimizmo“.

 

Kruopštus atrankos procesas

 

Europos marketingo konfederacijos (EMC) vykdomą atranką apdovanojimui už viso gyvenimo pasiekimus gauti sudaro du etapai. Iš pradžių EMC nariai kviečiami siūlyti kandidatus, kurie, jų nuomone, yra verti apdovanojimo. Po to iš šių kandidatūrų sudaromas trumpasis sąrašas, kuris išsiuntinėjamas visoms EMC šalims narėms balsuoti.

 

Marketingo šventės diena

 

EMC gegužės 27-ąją oficialiai paskelbė Tarptautine marketingo diena. Šia pasauline iniciatyva siekiama pabrėžti esminį marketingo vaidmenį skatinant verslo augimą ir visuomenės pažangą, kartu skatinant marketingo profesijos atstovų pasididžiavimo jausmą.

 

Gegužės 27-oji buvo pasirinkta marketingo šventės diena, nes būtent šią dieną 1931 m. Čikagoje gimė Philipas Kotleris, žinomas kaip „šiuolaikinio marketingo tėvas“. Ph. Kotleris parašė daugiau kaip 80 knygų ir padarė didelę įtaką marketingo raidai visame pasaulyje.

 

Daugiau informacijos apie Tarptautinę marketingo dieną čia.

 

Plačiau skaitykite čia