COVID-19 krizės pirmosios ir antrosios bangų įtakos marketingui Lietuvoje tyrimas
Data: 2021 m. sausio 25 d.

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kartu su Vytauto Didžiojo Universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto (VDU EVF) mokslininkais siekia išsiaiškinti marketingo srities situaciją organizacijose COVID-19 krizės pirmosios ir antrosios bangų metu bei poreikius sprendimų paieškai, todėl kviečia sudalyvauti „COVID-19 krizės pirmosios ir antrosios bangų poveikio marketingui Lietuvoje“ tyrime.
Užpildyti apklausą užtruksite 10-15 min.
Apklausą rekomenduojame pildyti naudojantis kompiuteriu (dėl patogesnio klausimų ir atsakymų atvaizdavimo).
Anketos nuoroda: http://www.poll-maker.com/QT0PFVJ5H
Kiekvieno iš jūsų dalyvavimas tyrime yra labai svarbus ir vertingas!