LiMA žiniasklaidoje

 

COVID-19 krizė apkarpė rinkodaros išlaidas, tačiau sukūrė naujų galimybių

Data: 2020 m. birželio 16 d.

Penktadalis įmonių nurodė, kad paklausa nepasikeitė, o didžioji dalis įmonių operatyviai keitė rinkodaros taktiką, tiek dėl mažėjusių biudžetų, tiek ieškodamos naujų galimybių, rodo Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) drauge su KOG institutu atliktas tyrimas.

 

Dėl viruso pandemijos daugiau nei pusės tyrime dalyvavusių organizacijų sąnaudos sumažėjo, o beveik trečdalis respondentų teigė, jog sąnaudos išliko nepakitusios. Apklausoje dalyvavusios rinkodaros bendruomenės narių nuomone, didžiausias pandemijos poveikis jaučiamas rinkodaros ir komunikacijos skyriuose, kur lėšos yra mažinamos pirmiausia.

 

Beveik pusės tyrime dalyvavusių įmonių reklamos biudžetai buvo sumažinti, 28% teigė, kad biudžetas nepasikeitė arba buvo perskirstytas kitiems reklamos kanalams. 11% nurodė, kad krizės laikotarpiu didino biudžetą.

 

Kita iš sričių, kuriai buvo mažinamas rinkodaros biudžetas – išorinės agentūros bei konsultantai. Net 44% sumažino ar nutraukė bendradarbiavimą: 37% sumažino, 7% visiškai nutraukė. 9% teigė, padidinę bendradarbiavimą.

 

Daugiau skaitykite vz.lt“