LiMA žiniasklaidoje

 

TOP 10 rinkodaros vadovų: kokie svarbiausi pasiekimai žymėjo rekordinius 2019-uosius

Data: 2020 m. birželio 05 d.

Kandidatai į Metų rinkodaros vadovo titulą sutartinai pabrėžia, kad marketingo vadovo sėkmei itin svarbus komandiškumas, darnus darbas su kitais organizacijos padaliniais, strategijos išmanymas, gebėjimas dirbti su duomenimis. Rinkodaros vadovai pastebi, kad 2019 metai buvo vieni sėkmingiausių jų organizacijoms, sudarė galimybes įvairioms veikloms, bandymams, kūrybiškiems sprendimams, tačiau vartotojas darėsi vis reiklesnis, jį nustebinti buvo dar sunkiau. Teko eksperimentuoti, mokytis ir tobulėti drauge su klientu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 

 

Paklausta apie ryškiausius praėjusių metų rezultatus, „Kauno Žalgirio“ komunikacijos direktorė Akvilė Dagilytė išskiria kampaniją „Mano pirmas“, kuri leido išjudinti „Žalgirio“ sirgalius. Anot A. Dagilytės, kampanijos idėja kilo atsispyrus į 2018 m. vasarą darytą tyrimą, kuris parodė, kad net 43 proc. žmonių, kurie laiko save „Žalgirio“ sirgaliais, niekada nėra apsilankę „Žalgirio“ arenoje. Kampanija buvo itin sėkminga – per 2018-2019 m. sezoną į „Žalgirio“ areną pavyko pritraukti 27 tūkst. „naujokų“.

 

Daugiau skaitykite čia