LiMA žiniasklaidoje

 

Metų rinkodaros vadovo titulas atiteko Raimondai Gudaitei

Data: 2020 m. birželio 03 d.

„Šių metų Lietuvos marketingo vadovo rinkimai išties ypatingi. Marketingui ekonominių ir socialinių sukrėtimų metu tenka viena sudėtingiausių užduočių – įžvelgti naujas galimybes verslui atsitiesti ir kartu įkvėpti visuomenei tikėjimo ateitimi. Tvirtai tikime, kad marketingo vadovai tapę nepamainomais kuriant sėkmę 2019 metais, taps lyderystės pavyzdžiu verslui bei visuomenei šiemet ir ateinančiais metais“, – sako rinkimus organizuojančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. 

 

LiMA valdybos ir konkurso vertinimo komisijos narės Ornelos Ramašauskaitės teigimu, „Metų CMO“ rinkimai kaskart įrodo, koks skirtingas ir reikšmingas rinkodaros vadovo vaidmuo. Ji pastebi, kad išrinkti laimėtoją visuomet nelengva, nes konkurso dalyvių atstovaujami sektoriai be galo skirtingi, tad komisija stengiasi vertinti ir veiklos kontekstą.

 

„Šių metų nugalėtoja buvo pastebima jau keletą metų: matomi išieškoti pokyčiai organizacijoje, puikus įgyvendinimas, pabrėžiant dėmesį kliento patirčiai. Raimonda yra geras pavyzdys, kokia svarbi rinkodaros vadovo pozicijoje stipri asmenybė, drąsa ir lyderystė. Šiais metais geriausio rinkodaros vadovo titulas simbolizuoja įžvalgumą, greitį ir komandos įgalinimą“, – sako vertinimo komisijos narė.

 

Jai antrina kitas konkurso dalyvių vertintojas, LiMA valdybos narys Giedrius Juozapavičius, pastebintis, kad visas šių metų kandidatų laimėti geriausio rinkodaros vadovo titulą dešimtukas buvo labai stiprus, jį sudarė labai skirtingų įmonių atstovai, drąsios asmenybės, galinčios pasigirti tikrai matomais pasiekimais. Pasak jo, šiemet nugalėjo atkaklumas ir kryptinga bei nuosekli veikla rinkodaroje.

 

„LiMA „Metų CMO“ konkursas įgauna pagreitį ir statusą. Kandidatų sąraše labai smagu matyti prestižinių Lietuvos įmonių rinkodaros vadovų anketas bei verslo sektorių įvairovę. Vertindamas kandidatų anketas, priėjau išvados, jog marketingo kaip funkcijos rolė įmonėse auga ir tampa viena pagrindinių verslo plėtros funkcijų. Lietuvoje turime tikrai stiprių rinkodaros vadovų ir specialistų, kurie tiek savo žiniomis, tiek asmenine charizma ar pasiektais rezultatais versle nepadarytų gėdos ir tarptautiniu lygiu“, – sako praėjusių metų rinkodaros vadovas, konkurso komisijos narys, Mantas Matukaitis.

 

Jis teigia, kad vertinant kandidatus vieni svarbiausių kriterijų buvo tai, kiek realios įtakos verslo rezultatams galėjo turėti marketingo vadovo įtakoti sprendimai ir veiksmai, kokie yra marketingo vadovo svarbiausi našumo rodikliai (angl. KPI) ir kaip jie buvo įgyvendinti. Komisija atsižvelgė ir į tai, kaip pati įmonė bei marketingo sprendimai atrodo bendrame sektoriaus kontekste.

 

Metų marketingo komisija, kurią sudaro LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva” direktorius Linas Šiautkulis, LiMA valdybos nariai: „Orkla Care” rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims Ornela Ramašauskaitė, „Mediapark” partneris Andrius Kontrimavičius, „NFQ Technologies” el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius, „Baltic Sandbox” verslo plėtros vadovas Andrius Milinavičius, rinkodaros ir komunikacijos konsultantas, žinių radijo „Rinkodaros guru“ autorius, Giedrius Juozapavičius. Kviestiniai konkurso komisijos nariai – „Verslo žinių” išrinktas „Jaunasis Metų CEO’19” „Milsa” generalinis direktorius Mantas Makulavičius ir jų skaitytojų išrinktas „Metų CEO’19” „Tele2” generalinis direktorius Petras Masiulis, Personalo valdymo profesionalų asociacijos (LVPA) direktorė Aušra Bytautienė ir praėjusiais metais „LiMA Metų CMO‘19” tapęs „Volfas Engelman” marketingo vadovas Mantas Matukaitis. 

 

 

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamuose „Metų CMO“ rinkimuose stipriausių rinkodaros vadovą komisija rinko iš 37 kandidatų. Metų rinkodaros vadovo konkursas rengtas jau šeštąjį kartą.

 

Plačiau Delfi straipsnyje