<

LiMA B

 

 

DIPLOMAI | EGZAMINAVIMAS | SERTIFIKUOTI SPECIALISTAI | EGZAMINŲ GRAFIKAS

 

LiMA B: Sertifikuotas marketingo vadovas

 

Skirta: marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo vadovams ir labai stipriems marketingo specialistams.

 

LiMA B lygio egzaminas įvertina, ar kandidatai turi žinių, įgūdžių ir asmeninių bei profesinių kompetencijų, kurių reikia marketingo vadovo arba aukšto lygmens vadybininko funkcijoms atlikti. Sertifikuoto marketingo vadovo LiMA B lygio diplomas atitinka 6 European Marketing Qualification Framework kvalifikacijos lygmenį.

 

Sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) diplomas įrodo reikalingas kompetencijas vadovaujant marketingo skyriams, valdant atskirus projektus ar prekės ženklus tiek mažose, tiek vidutinėse bei didelėse (tarptautinėse) bendrovėse. Kvalifikacija pritaikoma tiek komercinėse įmonės, tiek ne pelno siekiančiose organizacijose, veikiančiose įvairiose srityse ir pramonės šakose. LiMA B diplomų savininkai gali būti įdarbinti marketingo departamentų ar skyrių vadovais, taip pat aukšto lygio produkto vadovais, prekės ženklo vadovais.

 

Marketingo vadovui reikalingos charakteristikos apima intuiciją, susijusią su racionaliu mąstymu ir nepriklausomu veikimu kritinėje situacijoje, laiko valdymą, gebėjimą įžvelgti vertę vartotojui ir trumpinti atstumą iki jo, bendravimo ir kontaktų užmezgimo įgūdžius, gebėjimą planuoti ir organizuoti darbus. Galiausiai, jis/ji turi turėti žinių apie marketingo sąvokas ir teorijas, ir jų taikymo praktikoje įgūdžius. Kvalifikacinio egzamino metu daugiausiai dėmesio skiriama pastarosioms žinioms.

 

 

Rekomendacinės normos egzaminams laikyti:

    • min. 5 metų patirtis marketingo srityje
    • magistro diplomas marketingo ar verslo vadybos srityje, arba
      sertifikuoto marketingo vadovo (LiMA B) 
      kvalifikaciniai kursai

 

LiMA B diplomui galima rinktis vieną iš šių specializacijų:

    • LiMA B2 Consumer marketing, arba

    • LiMA B2 Business marketing

 

LiMA B egzaminą sudaro du moduliai: B1 (bendras) ir B2 (pagal specializaciją) moduliai. LiMA B diplomas įteikiamas tik sėkmingai išlaikius abu (B1 ir pasirinktos specializacijos B2) modulius. Abu moduliai laikomi skirtingomis dienomis.

 

LiMA B1 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>
LiMA B2 modulio egzaminų reikalavimai                           Atsisiųskite >>>

 

LiMA B1

B1 modulio egzaminas yra laikomas raštu, trunka 180 min. Modulis sudarytas iš įmonės atvejo aprašymo, po kurio pateikti atviri klausimai reikalauja teorinių ir praktinių žinių demonstravimo remiantis atveju. Tikrinamos kandidato žinios ir įgūdžiai atlikti vidinę ir išorinę analizę, nustatyti įmonės strategines problemas bei iššūkius, interpretuoti konkrečius teorinius modelius pritaikant juos įmonės situacijai, apskaičiuoti įvairius rinkos bei finansinius rodiklius, priimti analize bei teorija pagrįstus sprendimus, juos argumentuoti.

 

LiMA B2

B2 modulis laikomas pagal pasirinktą specializaciją – Marketingas vartotojams (Consumer marketing) arba Marketingas verslui (Business marketing).

 

Pasirinkus konkrečią specializaciją, modulis apima du komponentus:

1) Taktinio marketingo plano parengimą pasirinktai įmonei (verslo vienetui, produktui, prekės ženklui, konkerčiai veiklai), planuotina laiko apimtis ~160 valandų;

2) Marketingo plano gynimą žodžiu dviejų egzaminuotojų komisijai, kurio metu vertinamos įvairios kandidato kompetencijos, trukmė apie 45 min.

 

Pasirengimas

Pasirengti egzaminui galima savarankiškai arba specialių mokymų metu. LiMA egzaminams specialius mokymus organizuja LiMA partneris ISM vadybos ir ekonomikos universitetas

 

LiMA B egzaminų grafikas

 

Žr.  LiMA B egzaminų grafikas