<

LiMA DIGITAL kursai specialistams

 

LiMA DIGITAL kursai padės jums įgauti pagrindines skaitmeninio marketingo kompetencijas ir įsidarbinti skaitmeninio marketingo pozicijoje. 

 

Kursai prasideda jau spalio 6 d. 

 

REGISTRACIJA Į KURSUS

 

APIE KURSUSPROGRAMA EGZAMINAI| BANDOMASIS TESTASLEKTORIAI | KAINA IR REGISTRACIJA

APIE KURSUS:

 

Tarptautinis LiMA marketingo sertifikavimas pagal Nyderlandų modelį Lietuvoje veikia nuo 2016 metų. O šiais metais LiMA sertifikavimas plečiasi ir pristato naują skaitmeninio marketingo specialisto kursą.

 

Kursus organizuoja Lietuvos marketingo asociacija, EduMint mokymų namai ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.

 

Registracija į kursus

 

LiMA DIGITAL SKAITMENINIO MARKETINGO SPECIALISTO KURSO TIKSLAS:

Kelti arba palaikyti skaitmeninio marketingo specialisto kvalifikaciją, programa skirta įgauti pagrindines digital marketingo kompetencijas, kad kursą pabaigęs dalyvis galėtų įsidarbinti skaitmeninės rinkodaros pozicijoje arba praplėsti dabar turimas atsakomybes.

 

LiMA DIGITAL KURSAI SKIRTI: 

Siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos, įrankių ir sričių susiejimo marketingo tikslams pasiekti, gilesnių žinių tose srityse, kuriose nedirba arba dirba mėgėjiškai. Kursas skirtas dirbantiems su skaitmeniniu marketingu ar viena iš jo sričių, pradedantiems arba norintiems dirbti skaitmeninio marketingo specialisto darbą. 

 

Rekomenduojama turėti praktinio darbo patirties marketingo ar su juo susijusiose srityse. 

 

 

KURSŲ TRUKMĖ IR INTENSYVUMAS:  

  • 16 savaičių, 64 akademinių valandų trukmės kvalifikaciniai kursai; iš jų dalis skiriama praktinėms sesijoms, kurių metu pasirengiama A2 užduoties rašymui, bei 8 valandos A1 egzamino pasirengimui;
  • 4 akademinės valandos su pertrauka vieną arba du kartus per savaitę nuo 18.00 iki 21.10 val;
  • Kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, susidedantis iš 2 modulių.

  

SĖKMINGAI IŠLAIKIUS LiMA DIGITAL EGZAMINUS:

 

LIMA DIGITAL kursų dalyviui suteikiamas 4 lygio kvalifikacinis laipsnis, pripažįstamas visoje Europoje, ir 3 diplomai: 

LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas NIMA DIGITAL (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas Tarptautiniu mastu pripažįstamas EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas

 

LiMA DIGITAL KURSŲ PROGRAMA:

 

Kursų programa parengta LiMA sertifikavimo mokymų partnerio Edumint mokymų mokyklos ir ISM Vadybos ir ekonomikos universtiteto. 

 

Sėkmingai įsisavinta programa leidžia pasirengti LiMA DIGITAL egzaminui, liudijančiam skaitmeninio marketingo specialisto kompetenciją skaitmeninio marketingo veiksmams atlikti.

 

Programa suskirstyta į 2 dalis:

1. Skaitmeninės rinkodaros strategija, BDAR

2. Socialiniai tinklai: Facebook

3. Reklama internete: Facebook ads I

4. Reklama internete: Facebook ads II

5. Paieškos platformų rinkodara: Google ads

6. Paieškos platformų rinkodara: SEO

7. Socialiniai tinklai: Instagram, LinkedIn

8. Turinio kūrimas: Vaizdinė komunikacija

9. Turinio kūrimas: Tekstinė komunikacija

10. El. pašto rinkodara

11. Interneto svetainės: konversijų optimizacija

12. Duomenų analizė

13. Pasirengimas A1 egzaminui I

14. Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui I

15. Praktinė sesija A2 egzamino užduočių rašymui I


↓ Atsisiųsti programą

 

TARPTAUTINIS LiMA DIGITAL EGZAMINAS:

 

LiMA Digital kursų pabaigoje laikomas tarptautinis egzaminas, sudarytas remiantis Europos marketingo kompetencijų standartu (ang. The European Marketing Confederation Qualification and Certification Framework (EMCQ) ir suteikiantis tarptautinę kvalifikaciją.

 

Egzaminas susideda iš 2 modulių. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. A2 modulis - praktinės užduoties rengimas ir gynimasis.

 

LiMA Digital skaitmeninio marketingo specialisto kursų egzaminavimo tvarka paremta Nyderlandų egzaminavimo tvarka, kurią nustato NIMA (The Netherlands Institute of Marketing).

 

Egzaminai vyksta lietuvių kalba.

 

Detalūs egzaminų reikalavimai:

LiMA DIGITAL A1 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>
LiMA DIGITAL A2 modulio egzaminų reikalavimai Atsisiųskite >>>

BANDOMASIS TESTAS

LiMA DIGITAL egzamino pavyzdiniai klausimai
LiMA DIGITAL Interaktyvus LiMA DIGITAL egzaminas. A1 modulis sudarytas iš uždarų (testo tipo) klausimų. Testas

Ar į daug klausimų nežinojote teisingų atsakymų? 

Tuomet galbūt Jūsų skaitmeninio marketingo žinios neatitinka LiMA DIGITAL sertifikuoto skaitmeninio marketingo specialisto lygio. Jei planuojate savo karjerą skaitmeninio marketingo srityje, jums būtų naudingos visapusiškos, įvairias sritis apimančios žinios, kurias mokymų metu perteiktų patyrę dėstytojai. Mokymų metu pasiruošite egzaminui, o sėkmingai jį išlaikę - įgysite tarptautinį marketingo specialisto diplomą.

 

KURSŲ LEKTORIAI:

 

LiMA Digital kursų programą dėsto kompetetingi skaitmeninio marketingo profesionalai, kurie kursų metu dalinasi ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir profesine praktika.

DOMANTAS ŠIRVINSKAS

Mokymų namų EduMint bendraįkūrėjas, 12 metų patirties turintis socialinių tinklų rinkodaros specialistas, šios temos mokantis jau 5-erius metus, dėstydamas praleidęs virš 1000 kontaktinių valandų. Domantas taip pat yra sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

SIMAS ŠARMAVIČIUS

Beveik aštuonerius metus buvau GEROS DOVANOS el. prekybos vadovas. Sukūriau naują el. prekybos platformą, išplėtojau el. prekybą Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos rinkose bei sukūriau pirmąją Lietuvoje grožio paslaugų platformą su laiko rezervavimo galimybe PASIUTUS LAPĖ. Nuo 2019 m. dėstau el. prekybą Vilniaus universiteto Verslo mokykloje. Taip pat analizuoju pasaulines el. prekybos tendencijas, į rezultatus orientuotas rinkodaros strategijas  (angl. performance marketing) ir greito augimo metodikas (angl. growth hacking). 

LAURA DOMARKĖ

Kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama" bendraįkūrėja, strategė, lektorė ir marketingo ekspertė - tokia yra Laura. 10 metų patirtis rinkodaros pasaulyje ir darbas su daugiau nei 90 skirtingų prekės ženklų leidžia Laurai užtikrintai kalbėti apie tai, kaip kuriamas įtraukiantis socialinių medijų turinys, nuo ko prasideda antrasčių rašymas ir efektyvių naujienlaiškių kūrimas.

 

MATAS POCIUS

Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį, šiuo metu vadovauja UAB NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriui. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp Top 5 pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Matas taip pat yra LiMA valdybos narys ir sertifikuotas marketingo specialistas (LiMA A).

 

ADOMAS JAZDAUSKAS

Adomas dešimt metų dirba reklamos industrijoje, pradedant nuo dizainerio iki meno ir kūrybos vadovo.  Apdovanotas įvairiuose reklamos festivaliuose ne tik už kūrybiškumą, bet ir už efektyvumą. Šiuo metu vadovauja dizaino ir brandingo projektams DDB Vilnius agentūroje.

 

 

 

 

GEDIMINAS BRENCIUS

Profesionalus vartotojo patirties ir koversijų rodiklių optimizavimo entuziastas, dirbantis šioje srityje jau beveik 10 metų. 

 

„Mano tikslas - suprasti žmonių psichologijos ir elgsenos internete niuansus bei padėti tinkamai išnaudoti šias žinias pritaikant jas konversijų optimizavimo procese."

 

GINTARĖ SURGUTANOVIENĖ

Agentūros „SuperYou“ projektų direktorė ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto lektorė. Turi daugiau kaip 7 metų komunikacijos strategijų ruošimo ir planavimo patirtį. Konsultuoja socialinės žiniasklaidos rinkodaros, turinio rinkodaros klausimais.

 

 

 

Daugiau lektorių bus paskelbta netrukus!

 

KAINA IR INFORMACIJA APIE ARTIMIAUSIUS KURSUS:

Kursai skirti Skaitmeninio marketingo srities specialistams, siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių iš strateginės perspektyvos
Trukmė

16 savaičių

Programa

Parsisiųsti

Intensyvumas

Vieną arba du kartus per savaitę nuo 18.00 iki 21.15 val. (dvi pusantros valandos paskaitos su pertrauka)

Organizatorius

Lietuvos marketingo asociacija, EduMint mokymų namai ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas

Data

2020 m. spalio 6 d. - 2021 m. kovo 9 d.

Vieta

ISM Vadybos ir ekonomikos universitete Vilniuje arba nuotoliniu būdu per Microsoft Teams platformą

Investicija

Speciali kaina LiMA nariams iki rugsėjo 30 d.: 2079 Eur 2179 Eur 

Speciali kaina iki rugsėjo 30 d.: 2199 Eur 2300 Eur (Nesate narys? Kviečiame juo tapti)

 

*Galima mokėti dalimis: avansas - 500 Eur mokamas per mėnesį nuo registracijos, likusi suma gali būti mokama dalimis pagal susitarimą. Neapmokėjus avanso per nurodytą laikotarpį, kaina keliama automatiškai.

 

PVM netaikomas

Registracija į kursus

 

Turite klausimų apie LiMA sertifikavimą?

Susisiekime! 

 

Kontaktai pasiteiravimui:

LiMA sertifikavimo vadovė

Veronika Davidovičienė

+370 635 11789

sertifikavimas@lima.lt