<

LiMA B programa

 

 

REGISTRACIJA | PROGRAMA | TESTAS EGZAMINAI | ATSILIEPIMAI

 

LiMA B MARKETINGO VADOVO KURSAI SKIRTI:

 

Įmonių (skyrių) vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, komercijos, (rinkų) plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams, siekiantiems lavinti savo gebėjimus strategiškai ir kritiškai mąstyti sprendžiant marketingo situacijas.

 

Rekomenduojama - 5 ir daugiau metų vadovaujamojo darbo patirtis marketingo ar su juo susijusioje srityje ir aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas arba LiMA A diplomas. Rekomendaciniai reikalavimai ir kursų lygio pasirinkimas aptariamas individualiai.) 

 

PASKAITŲ METU:

 

  • Vadovaujamasi konkrečiu verslo atveju;
  • Išmokstama teisingai nustatyti problemą ir pritaikyti jos sprendimui konkretų įrankį (teorinį modelį ar analizės principą);
  • Marketingo profesionalų grupėje išmokstama dalintis bet kokia kylančia mintimi ir argumentuotai reaguoti į kolegų pasiūlymus;
  • Patyręs lektorius katalizuoja jūsų asmenines bei grupės įžvalgas, teoriją ir sprendimo priėmimo dinamiką.
  • Sėkmingai išlaikius LiMA B egzaminus - LiMA B diplomas, tarptautiniu mastu pripažįstami NiMA B (The Netherlands Institute of Marketing) diplomas bei EMC (European Marketing Confederation) sertifikatas. 

 

TRUKMĖ IR INTENSYVYMAS:

 

LiMA B programa susideda iš 2 modulių: 

  • LiMA B1 - 9 savaičių trukmės; paskaitos 1 kartą per savaitę nuo 18:00 iki 21.10 (B1 egzaminas). 
  • LiMA B2 - taktinio marketingo plano rašymas: individualus operacinio marketingo plano rengimas (B2 egzaminas)

 

Kokių žinių ir įgūdžių gausite? 

 

Verslo modeliai, verslo strategija, ir marketingo planavimas
Įmonės finansinė analizė, finansiniai rodikliai, projektų pelningumas
Rinkos tyrimai, konkurentų analizė, vertės suvokimas, inovacijų kūrimas
Segmentavimas, vartotojų poreikiai, vartotojų elgsena ir įžvalgos
Centrinės problemos identifikavimas, konfrontacinė matrica, strateginių alternatyvų vertinimas
Strateginis pasirinkimas, pozicionavimas, branding'as

 

Kursų metu aptariami modeliai ir įrankiai:

  • Business model canvas
  • Customer journey mapping
  • GAPS, SERVQUAL
  • Keller CBBE piramidė
  • SWOT, TOWS konfrontacinė matrica
  • Treacy&Wiersema vertės disciplinos
  • Kim&Mouborgne vertės inovacijos ir kt.

 

PROGRAMA

 

Artimiausių kursų ir egzaminų kalendorius.

 

Daugiau informacijos:

LiMA sertifikavimo vadovė

Veronika Davidovičienė

sertifikavimas@lima.lt

+370 635 11789