LiMA MOKYMAI
Tema: Efektyvus psichologinis poveikis marketinge
Data: 2014 m. lapkričio 28 - 29 d.
Vieta: Konferencijų centras „SPA Vilnius Druskininkai“
(K. Dineikos g. 1, Druskininkai)
MOKYMŲ PROGRAMA
2014 11 28, PENKTADIENIS
|
||
Tema: Psichosocialinės realybės pažinimas. |
Pranešėjas: Vitoldas Masalskis. |
|
09.30-10.00 |
Dalyvių registracija, kava su „Vilkyškių pieninės“ pusrytiniais gardumynais |
Konferencijų centras, Rongo Rongo salė, žiemos sodas |
10.00-11.30 |
I dalis |
NLP (neurolingvistinis programavimas) – taikomosios psichologijos kryptis. Atsiradimo istorija. Apibūdinimas. Mitai. Subjektyvioji realybė. Efektyvios komunikacijos trikampis. Įtaka – būsenų valdymas. Pratybos. |
11.30-11.45 | Saldžioji „Vilkyškių pieninės“ pertrauka | Konferencijų centras, žiemos sodas |
11.45-13.15 |
II dalis |
Darnos santykio kūrimas. Transas – neatsiejama efektyvių santykių dalis. R. Diltso neurologiniai lygiai. Prisiderinimas pagal ritmą, kvėpavimą, vertybes ir... Pratybos. |
13.15-14.00 | Pietų pertrauka, įsikraustymas į kambarius | Viešbučio restorane švediškas stalas |
14.00-15.30 |
III dalis |
Metaprogramos – filtrai, kurių pagalba suvokiame pasaulį, mąstome ir veikiame. Motyvacija nuo – motyvacija link, išorinė referencija – vidinė referencija, orientacija į procesą – orientacija į rezultatą ir kitos metaprogramos. Metaprograminiai profiliai. Metaprogramų atpažinimas. Pratybos. |
15.30-15.45 | Kavos pertrauka | Konferencijų centras, žiemos sodas |
15.45-17.15 | IV dalis | Integralinė spiralinė dinamika. Žmogus kaip išorinių ir vidinių jėgų sąveikos produktas. Biologinių, socialinių ir psichologinių sistemų sintezė. Mąstymo paradigmos. Kodėl violetiniai, raudonieji ir mėlynieji nesupranta vieni kitų. Pratybos. |
17.15-17.30 | Sūrioji „Vilkyškių pieninės“ pertrauka | Konferencijų centras, žiemos sodas |
17.30-19.00 | V dalis | Spalvotosios organizacijos. Kokios mąstymo paradigmos dominuoja jūsų organizacijoje. Pokyčiai organizacijose – kaip juos priima skirtingų mąstymo paradigmų atstovai. Pratybos. Klausimų – atsakymų dalis. |
2014 11 29, ŠEŠTADIENIS
Iki 11.00 | Pusryčiai, baseinas, išsikraustymas iš viešbučio | |
Tema: „Reanimacija“. Atvejo analizė |
Pranešėjas: Jurgis Didžiulis |
|
11.00-12.00 |
I dalis |
„Reanimacija“. Atvejo analizė |
12.00-12.15 |
Kavos pertrauka |
Konferencijų centras, žiemos sodas |
Tema: NLP. Manipuliacija, psichologinio poveikio reklamoje praktika |
Pranešėjas: Vytautas Šulcas |
|
12.15-13.15 | II dalis | NLP ir Neuromarketingas. Ar įmanomas efektyvus Neuro-Marketingas be Neuro-mokslo atradimų? Psichogeografija ir kitos manipuliatyvinės gudrybės reklamoje. Mikropratybos. |
13.15-13.45 | Pietų pertrauka | Viešbučio restorane švediškas stalas |
13.45-14.45 | III dalis | NLP kaip (reklaminio) produkto pardavimo technologija. Praktinio psichologiškai paveikios reklaminės kampanijos atvejo analizė – kaip su minimaliomis lėšomis sukurti maksimalią vertę užsakovui. |
14.45-15.00 | Kavos pertrauka | Konferencijų centras, žiemos sodas |
Tema: Kaip parduoti aborigenams? |
Pranešėjas: Liudvikas Andriulis | |
15.00-16.00 |
II dalis |
Kaip parduoti aborigenams? |
Lapkričio 28 d. penktadienis, 10.00 – 19.00 val.
LiMA mokymų 1 diena
Tema: Psichosocialinės realybės pažinimas. Šiuolaikinės taikomosios psichologijos magija.
P. s. Tema rimta, tad būkite nusiteikę daug sužinoti ir patys atlikti daug praktinių užduočių.
Kas? Vitoldas Masalskis
Psichologas, koučingo ir NLP treneris. Daugiau nei dvidešimt metų vadybos, pardavimų, efektyvios komunikacijos ir asmeninių kompetencijų mokymų patirties. Interneto projekto nlpcentras.lt autorius, virtualių bendruomenių Facebook’e „NLP Lietuvoje“, „Koučingas Lietuvoje“ moderatorius.
Apie ką? Psichologijos mokslas seniai išėjo iš tvankių akademinės bendruomenės auditorijų ir kabinetų – taikomosios psichologijos žinios naudojamos praktiškai visose žmogaus veiklos srityse. Asmeniniai santykiai, karjera, politika, vietiniai ir globalūs socialiniai procesai – viskas dabar suvokiama per psichosocialinės subjektyviosios realybės prizmę. Pasaulis mums daro vis didesnę įtaką, todėl tam, kad galėtume suvokti, kaip veikia šis įtakos mechanizmas ir atsakyti tuo pačiu, turime ne tik mokytis. Reikia vis giliau ir giliau žvelgti į save, priimti ne tik tai, ką ten išvysime, bet ir mokytis išmintingai tai panaudoti savo ir kitų gerovės kūrimui. Neurolingvistinis programavimas, Metaprogramų modelis, Integralinės Spiralinės dinamikos konceptas – jau ne egzotika ir ne skaitiniai prieš miegą, o modernios savęs pažinimo ir kūrimo priemonės. V. Masalskis kviečia susipažinti su šiais mistiniais dalykais ir pajusti jų galią!
Lapkričio 29 d. šeštadienis, 11.00 – 16.00 val.
LiMA mokymų 2 diena
Tema: NLP. Manipuliacija, psichologinio poveikio reklamoje praktika.
P. s. Puikus „real case study“ padėjęs uždirbti milijoną.
Kas? Vytautas Šulcas
Septyniolikos metų patirtis integruotos rinkodaros komunikacijos srityje. Sėkmingi eksperimentai visos karjeros metu: nuo globalių tarptautinių komunikacijos projektų iki itin aukšto inovatyvumo ir rentabilumo mažo biudžeto kampanijų. Aukštosiose mokyklose dėsto Reklamos inovacijas, Strateginį rinkodaros valdymą, Komunikacijos teoriją, Neuro-marketingą. Straipsnių ciklų „Psichologija reklamoje“ ir Psichologija vadyboje“ autorius.
Apie ką? Turbūt esate girdėję tokį dalyką kaip spalvų terapija? O apie garsų arba muzikos terapiją? Jums juk muzika irgi padeda susikurti arba palaikyti vienokią ar kitokią emocinę būseną? Žodžių arba paprastą psichoterapiją, turbūt, irgi žinote? O ar kada susimąstėte, kad visos šios priemonės – vaizdai, garsai ir žodžiai turi magišką galią veikti žmogaus emocinę būklę? O juk kartu tai reiškia, kad tokią galią turi ir reklama. Kaip sukurti tokią reklamą, kuri turėtų kuo stipresnį emocinį, psichologinį poveikį? Kaip daryti tai planingai ir tikslingai? Kaip susikurti konkurencinį pranašumą mažinant biudžetą, tačiau kartu didinant efektyvumą? Savo daugiamete NLP ir jo taikymo rinkodaroje patirtimi pasidalins vienas labiausiai patyrusių Lietuvoje NLP meistrų Vytautas Šulcas. Pristatymo metu Jūs sužinosite kaip už 250 tūkst. litų padaryti tai, ko reklamos agentūros nesiima padaryti už mažiau nei milijoną, susipažinsite su paprastomis, bet itin efektyviomis reklamoje taikytinomis manipuliacijomis – „real case study“.
Tema: Kaip parduoti aborigenams?
P. s. Desertas arba uoga ant pyragėlio :)
Kas? Liudvikas Andriulis
Telekomunikacijas puikiai išmano jau daugiau nei 15 metų, įmonės vadovo duonos ragavo telekomunikacijų bendrovėje „Eurocom“, o šiuo metu yra Belgijos telekomunikacijų bendrovės „Effortel“ rinkodaros vadovas, valdybos narys. Kompanijos pardavimus teko planuoti Pietų Amerikoje, Azijoje, Afrikoje.
Apie ką? Reikia sėsti į lėktuvą ir skristi parduoti ten, kur dar žmonės tik kartą girdėjo frazes „marketingas“, „reklamos galia“, „kaip paveikti vartotojo psichiką“ ir pan. Nereikia išradinėti dviračio, reikia eiti ir jį visiems parduoti.
Už abi mokymų dienas dalyviams bus išduodami Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) sertifikatai.
MOKYMAI SKIRTI marketingo vadovams ir specialistams, vadybininkams.
INVESTICIJA:
DVIEJŲ dienų paketas (dvi mokymų dienos):
- Įdomūs, originalūs dviejų dienų mokymai;
- Maitinimas mokymų metu (kavos pertraukos, pusryčiai ir pietūs (švediškas stalas));
- Vakarienė (švediškas stalas) ir vakarinė pramoginė programa, tradicinis boulingo turnyras;
- Nakvynė viešbutyje „SPA Vilnius Druskininkai" dviviečiame kambaryje;
- Apsilankymas pirčių ir baseino komplekse SPA centre net du kartus.
Kaina ne LiMA nariams: 1299 Lt / 347,25 EUR + PVM
Kaina ne LiMA nariams, turintiems seminarų abonentus: 999 Lt / 260,39 EUR + PVM
Kaina LiMA nariams (moka fizinis asmuo): 469 Lt / 106,87 EUR
Kaina LiMA nariams (moka juridinis asmuo): 569 Lt / 135,83 EUR + PVM
VIETŲ SKAIČIUS – RIBOTAS.
El. paštas klausimams, komentarams ir pasiūlymams – info@lima.lt
Dėmesio! Dėl riboto vietų skaičiaus, pasikeitus Jūsų planams ir nusprendus nebedalyvauti mokymuose, prašome kaip galima greičiau informuoti organizatorius el. paštu info@lima.lt ir Jūsų vieta bus perleista kitiems norintiems asmenims. Laikantis sąžiningos ir savalaikės registracijos principų, Jūs pats negalite savo dalyvio vietos perleisti kitiems asmenims, tai sprendžia organizatoriai.
Registracija uždaryta