Bendrakūra. Kaip priversti klientus dirbti įmonės ir savo naudai?
Data: 2014 m. spalio 07 d.
Šios diskusijos tikslas aptarti bendrakūros temos aktualumą ir įvertinti jos tinkamumą bei patrauklumą LiMA Day Šiauliai 2015. Bendrakūra (angl. co-creation) - sąlyginai naujas terminas marketinge, tačiau vis labiau aktualėjantis. Įmonės daugelį marketingo sprendimų gali priimti drauge su savo klientais. Marketingo specialistai gali įtraukti klientus į įvairiausias marketingo priemones ir veiklas. Įtraukti klientai patiria geras emocijas, tampa labiau įsipareigoję ir patenkinti.
Diskusijos metu ieškosime atsakymų į klausimus: kas yra bendrakūra? Į kokius marketingo procesus galima įtraukti klientą? Kokią naudą iš bendrų rezultatų kūrimo gauna įmonė ir klientas?
Diskusijos moderatorė: Evandželina Petukienė, Šiaulių universiteto docentė, VšĮ “Šiauliai Plius” marketingo vadovė, knygos apie vertės bendrakūrą bendraautorė, keletą pastarųjų metų tyrinėjusi bendrakūros reiškinį.
Sritis: |
Marketingo procesai, bendrakūra |
Tema: |
Bendrakūra. Kaip priversti klientus dirbti įmonės ir savo naudai? |
Skirta: |
Tik LiMA nariams! Norintiems pasisiemti įkvėpimo, patirties, bei neformaliai pabendrauti su kitais LiMA nariais |
Forma: |
Neformali diskusija |
Vieta: |
Šiaulių universiteto biblioteka, 412 auditorija. Vytauto g. 84, Šiauliai. |
Data: |
2014 m. spalio 07 d., (antradienis), 18:00 val. |
Trukmė: |
2+ val. |
Organizatorius: |
LiMA Šiaulių skyriaus valdyba, siauliai@lima.lt |