Viešųjų ryšių ir marketingo sinergija: bendradarbiavimo galia ir klaidos, kurių galima išvengti
Data: 2014 m. lapkričio 13 d.
Ar viešieji ryšiai yra marketingo dalis, ar marketingas – viešųjų ryšių dalis? O gal jau laikas bendrai integruotai komunikacijai ir turinio marketingui?
Seminare atsakymai, kaip galima pasiekti maksimalią naudą, remiantis pavyzdžiais ir praktine patirtimi.
Pranešėja: Komunikacijos specialistė Janina Sabaitė Melnikovienė – 15 metų patirtis žiniasklaidoje, viešųjų ryšių ir marketingo vadyboje. Šiandien - komunikacijos agentūros „Adres“ įkūrėja ir vadovė. Mokymų apie ryšius su klientais, efektyvų bendradarbiavimą, organizacijos komunikaciją, koučingą, verslo idėjų generavimą, verslo modeliavimą lektorė ir trenerė.
Sritis: |
Viešieji ryšiai, marketingas |
Tema: |
Viešųjų ryšių ir marketingo sinergija: bendradarbiavimo galia ir klaidos, kurių galima išvengti |
Skirta: |
Patyrusiems specialistams, vadovams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
BLC (Verslo lyderių centras), K. Donelaičio g. 62/V.Putvinskio g. 53, Kaunas |
Data: |
2014 m. lapkričio 13 d., (ketvirtadienis), 18:00 val. |
Trukmė: |
1:30 val. |
Kaina: |
52 Lt / 15 € + PVM (LiMA nariams - nemokamas) |
Organizatorius: |
LiMA Kauno skyriaus valdyba, kaunas@lima.lt |