[LiMA vadybos akademija] Reklamos ir komunikacijos agentūros pasirinkimo organizavimas
Data: 2014 m. gruodžio 04 d.
Teisingai pasirinkta reklamos agentūra gali tapti nepamainomu partneriu Jūsų versle ir karjeroje. Agentūros iš pirmo žvilgsnio atrodo panašios, tačiau skiriasi jų kultūra, darbo organizavimo metodai, kūrybiniai gebėjimai ir, žinoma, specializacijos sritys.
Kaip išsirinkti tinkamiausią, kuri Jums ir Jūsų įmonei padėtų efektyviai siekti užsibrėžtų tikslų?
Šis procesas tikriausiai pasirodys pažįstamas. Apgalvojate poreikius, parengiate konkurso sąlygas, skelbiate konkursą ir laukiate pasiūlymų. Konkurso eigoje išgirstate, kad sąlygos nėra pilnai apibrėžtos, dalis agentūrų nespės gerai atlikti kūrybinės užduoties, o kelios iš jų apskritai atsisako dalyvauti. Gauti pasiūlymai tokie skirtingi, kad sunku objektyviai įvertinti ir pasirinkti geriausią. O net ir išrinkus ir paskelbus nugalėtoją iššūkiai nesibaigia - gaunate pretenzijų ar išgirstate gandus, kad su laimėtoju susitarta iš anksto. Atpažįstate savo organizaciją?
Deja, su tuo susiduria net didžiausios Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos šalių įmonės, kurios konkursus organizuoja jau daugiau nei 20 metų. Ne visi marketingo vadovai žino kaip užtikrinti efektyvų ir skaidrų konkursą, todėl susiduriama su neefektyviais procesais, be to, nukenčia reklamos agentūrų teikiamų pasiūlymų ir vėlesnio darbo kokybė.
Siekdamos spręsti šias problemas, Pasaulio reklamuotojų federacija (World Federation of Advertisers, WFA) ir Europos komunikacijos agentūrų asociacija (European Association of Communication Agencies, EACA) parengė konkursų rengimo gerosios praktikos gaires bei rekomendacijas dėl užsakovo ir agentūros santykių.
Šiuose Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) organizuojamuose mokymuose, KOMAA direktorius Gintaras Šeputis pristatys minėtas gaires ir pasidalins rekomendacijomis kaip jas įdiegti Jūsų astovaujamų įmonių praktikoje.
Paklaustas, ką įvardintų kaip geriausią konkursų organizavimo pavyzdį, Gintaras Šeputis atsakė: „vienareikšmiškai BIOK laboratorija!“. Džiaugiamės, kad BIOK laboratorijos rinkodaros vadovė Romualda Stragienė mielai sutiko pasidalinti patirtimi.
Tai bendras LiMA ir KOMAA seminaras-mokymai.
Mokymų metu išgirsite praktikoje pritaikomų patarimų (angl. tips), analizuosite konkrečius atvejus, detaliai nagrinėsite gerosios praktikos (angl. best practice) pavyzdžius. Mokymų formatas interaktyvus, todėl nusiteikite įtraukiančioms diskusijomis bei drąsiai užduokite Jums rūpimus klausimus. Po mokymų gausite:
- WFA ir EACA kliento ir agentūros santykių valdymo ir konkursų rengimo gaires;
- konkurso organizavimo projekto plano šabloną (arba pavyzdį).
PROGRAMA:
12.30 – 13.00 |
Registracija, kava |
13.00 – 15:00 |
Problematika ir priežastys. WFA ir EACA kliento ir agentūros ryšių ir konkursų rengimo standartas. Diskusijos, klausimai, praktiniai patarimai, konkursų brief‘ų pavyzdžiai. Gintaras Šeputis, KOMAA direktorius |
15.00 – 15.20 |
Kavos pertraukėlė |
15.20 – 17.00 |
"BIOK laboratorija" atvejis. Diskusijos, klausimai, praktiniai patarimai. Romualda Stragienė, BIOK laboratorija rinkodaros vadovė, ir Gintaras Šeputis, KOMAA direktorius |
Pastaba: programa preliminari, laikai nėra griežti, trukmė priklausys nuo klausimų, kylančių diskusijų ir auditorijos įsitraukimo
Gintaras Šeputis - Komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) administracijos vadovas nuo 2008 metų. Nuo 1992 metų dirba reklamoje ir komunikacijoje nuo kūrybininko iki reklamos agentūros vadovo. 1994 kartu su kolegomis įkūrė ir dėstė Vaizdo studijoje, dabartinė Multimedia menų katedroje (VDA). 2008 baigė praktinės psichologijos kursą Psichologijos Akademijoje (ŽSC). Yra pravedęs kelias dešimtis strateginių seminarų įmonėse tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje. Per 17 metų praktiką yra dirbęs su daugeliu Lietuvoje žymesnių prekės ženklų. Šiuo metu be vadovavimo asociacijai užsiima inovacijų vadyba, konsultacijomis ir dėstymu.
Romualda Stragienė – “BIOK laboratorijos” rinkodaros vadovė, įmonėje įvairiose pareigose dirba nuo 2005 m. ir pagrinde rūpinasi produkcijos asortimentu, naujų produktų vystymu, išoriniais ryšiais ir komunikacija bei vidine komunikacija. Turi ankstesnės projektų vadovės darbo patirties ir kūrybos, ir žiniasklaidos planavimo agentūrose. Baigusi ekonomiką Vilniaus universitete bei ISM vadovų verslo magistrantūrą, vėliau dėstė rinkodaros ir reklamos dalykus Vilniaus universitete, Vilniaus kolegijoje.
Sritis: |
Marketingo vadyba |
Tema: |
Konkursų organizavimas |
Skirta: |
Su reklamos agentūromis dirbančių įmonių marketingo vadovams ar kitiems už agentūros pasirinkimą atsakingiems darbuotojams |
Forma: |
LiMA vadybos akademijos mokymai |
Vieta: |
J. Galvydžio g. 5, 203 konferencijų salė |
Automobilių parkavimas: |
Aikštelė J. Galvydžio g. 5 |
Data: |
2014 m. gruodžio 4 d. (ketvirtadienis) 13:00-17:00 nuo 12:30 - registracija, kava |
Trukmė: |
4 val. |
Organizatorius: |
LiMA direktorius |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: 103 Lt / 30 € + PVM |
KOMAA nariams: 103 Lt / 30 € + PVM |
|
Turintiems seminarų abonementus: 103 Lt / 30 € + PVM. Įsigykite seminarų abonementą --> |
|
Kitiems: vienkartinis bilietas 207 Lt / 60 € + PVM |
100% pinigų grąžinimo garantija. Jei būsite nusivylę mokymais, praneškite per 1 darbo dieną ir Jums grąžinsime sumokėtą įmoką be jokių papildomų klausimų.
Pastaba: neatvykus į mokymus pinigai negrąžinami.