Klientų įtraukimas: kitoks požiūris į vertę
Data: 2014 m. lapkričio 06 d.
Jei mes nuoširdžiai tikėtume, kad visi galime kurti, kad sėkmė slypi bendravime, o klientų įtraukimas būtinas įmonės sėkmei, nereikėtų nuogąstauti dėl nūdienos tendencijų rinkoje.
Diskusijoje aptarsime šiuolaikinį požiūrį į vertę, kuris turi dominuoti sėkmingų įmonių sąmonėje. Diskutuosime apie kliento ir įmonės vaidmenis vertės kūrime, aptarsime kuo dalyvaujantis klientas gali būti naudingas įmonei ir kokias įmonės erdves reikia atverti, kad klientų įsitraukimas taptų naudingas.
Diskusijos moderatorė: Milda Damkuvienė, Šiaulių universiteto docentė, tyrinėjanti kliento suvokiamos vertės reiškinį ilgalaikių kliento- organizacijos santykių, bendrakūros kontekstuose.
Sritis: |
Klientų įtraukimas į įmonės marketingo procesus |
Tema: |
Vertės kūrimas, vartotojo įpročių formavimas |
Skirta: |
Pradedantiems ir pažengusiems |
Forma: |
Teminė diskusija |
Vieta: |
Šiaulių universiteto biblioteka, 413 auditorija. Vytauto g. 84, Šiauliai |
Data: |
2014 m. lapkričio 6 d. 18:00 val. (ketvirtadienis) |
Trukmė: |
1:30 + val. |
Organizatorius: |
LiMA Šiaulių skyriaus valdyba, siauliai@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai |
Turintiems seminarų abonementus: nemokamai. Įsigykite seminarų abonementą --> |