Klaidinanti ir lyginamoji produktų bei paslaugų reklama. Socialinės medijos panaudojimo ribos
Data: 2014 m. gruodžio 05 d.
Pranešimo metu bus kalbama apie bendruosius reikalavimus, keliamus reklamai ir visai komunikuojamai informacijai, nepriklausomai nuo media formos. Bus aptariami ne tik įstatymuose keliami kriterijai, bet analizuojama teismų ir atsakingų institucijų praktika. Kartu bus paliečiami intelektinės nuosavybės klausimai.
Indrė Burbulytė, advokato padėjėja, turinti daugiau nei 7 metų patirtį konsultuojant klientus reklamos, visuomenės informavimo ir intelektinės nuosavybės srityje. Indrė specifiškai specializuojasi reguliuojamų rinkų reklamos srityje ir konsultuoja klientus dėl jų rengiamų reklaminių kampanijų atitikties įstatymų keliamiems reikalavimams.
Sritis: |
Teisė |
Tema: |
Klaidinanti ir lyginamoji produktų bei paslaugų reklama. Socialinės medijos panaudojimo ribos. |
Skirta: |
Komunikacijos specialistams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
103 auditorija, LCC tarptautinis universitetas, Kretingos g. 36, Klaipėda (automobilį galima statyti LCC aikštelėje) |
Data: |
2014 m. gruodžio 5 d. (penktadienis) 18:00 val. |
Trukmė: |
~2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Klaipėds skyriaus valdyba, klaipeda@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai |
Turintiems seminarų abonementus: nemokamai. Įsigykite seminarų abonementą --> |
|
Kitiems: vienkartinis bilietas 52 Lt / 15 € + PVM Įsigykite vienkartinį bilietą --> |