Klaidinanti ir lyginamoji produktų bei paslaugų reklama. Ribiniai produktai. Socialinės medijos panaudojimo ribos
Data: 2014 m. gruodžio 18 d.
Pranešimo metu bus kalbama apie bendruosius reikalavimus, keliamus reklama ir visai komunikuojamai informacijai, nepriklausomai nuo media formos. Bus aptariami ne tik įstatymuose keliami kriterijai, bet analizuojama teismų ir atsakingų institucijų praktika. Kalbėsime apie ribinių produktų atskirimą tarpusavyje, jų pozicionavimą. Paslaugų atveju kalbėsime apie jų pristatymo specifiką, informacijos apimtį, detalumą.
Pranešėjas: Andrej Rudanov, advokatų kontoros Tark, Grunte, Sutkienė ir partneriai vyresnysis teisininkas, Life Science praktikos vadovas. Andrej turi ilgametę teisinio darbo patirtį farmacijos, medicinos, kosmetikos bei maisto srityje, yra teisės patarėjas tokių žinių bendrovių kaip GSK, Novo Nordisk, Boehringer Ingelheim, Northway medicinos centrai, Kauno klinikos, Borjomi, Nematekas, Vaisių sultys, Valentis grupės įmonės. Andrej sukaupęs didelę patirtį prekių ir paslaugų įvedimo į rinką, marketingo strategijų, reklamos skleidimo teisinio reguliavimo tematika.
Sritis: | Teisė |
Tema: | Klaidinanti ir lyginamoji produktų bei paslaugų reklama. Ribiniai produktai. Socialinės medijos panaudojimo ribos. |
Skirta: | Komunikacijos specialistams |
Forma: | Vakarinis seminaras |
Vieta: | Pramogų klubo „Mega“ mažoji konferencijų salė (Rūdės g. 27a, Šiauliai) |
Data: | 2014 m. gruodžio 18 d. 18:00 val. (ketvirtadienis) |
Trukmė: | ~2 val. |
Dalyvavimo sąlygos: | LiMA nariams: nemokamai |
Organizatorius: | LiMA Šiaulių skyriaus valdyba, siauliai@lima.lt |