Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

Šeštadienio „brunch'as“. Padidinkite e-komercijos pardavimus: neuromarketingas, UX ir A/B testavimas

Data: 2015 m. kovo 28 d.

Kiekvienas žmogus, ir Jūsų tinklalapio vartotojas, turi tris smegenų dalis. Viena atsakinga už galvojimą, kitą už jausmus, trečioji — surinkusi informaciją kontroliuoja sprendimų priėmimą. Į kurią smegenų dalį taikote Jūs kurdami tinklalapį ar reklaminę kampaniją?

 

Ar žinote, koks emocijų ir racionalumo vaidmuo priimant sprendimą pirkti? Ar emocionalumas reikalingas, norint padidinti pardavimus? Kaip ir kodėl išdėstyti tinklalapio elementus, siekiant didesnių konversijų? Kaip žinoti ką vartotojai veikia tinklalapyje ir kokia informacija geriausiai juos pasiekia? Galiausiai KODĖL vartotojai nebaigia pirkimo?

 

LiMA šeštadienio „brunch‘o“ metu nagrinėsime konkrečius renginio dalyvių tinklalapius ir realias situacijas, su kuriomis susiduria Jūsų tinklalapių lankytojai. Taigi gausite ne bendro pobūdžio, o būtent Jums aktualius atsakymus.

 

Pranešėja taip pat supažindins su keletu įrankių, kurie padeda atsakyti į pagrindinius klausimus apie vartotojų patyrimą (angl. user experience, UX). Be to, sužinosite, kokiais mitais ir legendomis apipintas A/B testavimas bei ką jis leidžia suprasti apie Jūsų tinklalapį ir vartotojus. Kaip, kiek laiko ir kokius duomenis tikslinga rinkti bei kaip nusistatyti A/B testavimo tikslus taip pat sužinosite šio LiMA šeštadienio brunch‘o metu.

 

Renginys skirtas e-komercijos marketingo ir įmonių atstovams, kurių pagrindinis tikslas didinti konversijas (pardavimus, registracijas, peržiūras, parsisiuntimus ir pan.). Šis šeštadienio „brunch‘as“ skirtas kaip tik Jums, jei:

  • į Jūsų tinklalapį plūsta nuolatinis vartotojų srautas;
  • norite suprasti ką lankytojai veikia Jūsų tinklalapyje;
  • kodėl vartotojai elgiasi vienaip ar kitaip;
  • kodėl įsideda prekę į krepšelį, bet neperka;
  • kur vartotojas „užstringa“ ir kiek „gyvybių praranda“ kol įsigyja / randa norimą prekę.

 

Mokymus ves Rosita Kajackaitė – konversijų analitikė bei neseniai startavusio tinklaraščio conversion.lt pagrindinė autorė. Rosita jau 7 metus projektuoja tinklalapius, kurie ne tik gražiai atrodo, bet ir parduoda. Kovo mėnesį pranešėja dalyvaus JAV vyksiančioje konferencijoje ConversionXL Live 2015, tad su brunch‘o dalyviais pasidalins ir šviežiausiomis naujienomis iš jos.

 

"Rekomenduoju kolegoms apsilankyti LiMA šeštadienio brunch'uose - puikus koncentruotas turinys, naudingos praktinės užduotys. Be to, šeštadienio rytas - puikus laikas naujoms žinioms įsisavinti."

Loreta Golubevaitė, UAB "Globalios idėjos" vadovė, LiMA narė ir pirmojo šeštadienio brunch'o dalyvė

 

Norėdami užtikrinti mokymų kokybę, turime apriboti dalyvių skaičių iki 20 asmenų. Registracija bus stabdoma užsiregistravus 30 asmenų, iš jų 20 bus patvirtinti dalyviai, o likusieji 10 pateks į laukiančiųjų sąrašą.

 

Visus norinčius dalyvauti, kviečiame atsakyti į registracijos formoje pateiktus klausimus. Jeigu Jūsų dalyvavimas bus patvirtintas, būsite informuoti asmeniškai.

 

Registracija stabdoma, kovo 17 d. 23:59. Paskubėkite!

 

Sritis: Interneto marketingas, e-komercija
Tema:  Padidinkite e-komercijos pardavimus: neuromarketingas, UX ir A/B testavimas
Skirtas:  E-komercijos marketingo ir įmonių atstovams, kurių pagrindinis tikslas didinti konversijas
Forma:  LiMA šeštadienio brunch’as
Vieta:  Viešbutis „Amberton“ (L.Stuokos-Gucevičiaus g. 1, Vilnius)
Parkavimas:  Odminių g. už viešbučio, prie Krašto apsaugos ministerijos
Data:  2015 m. kovo 28 d. 
Trukmė: ~3,5 val (10:30 – 14:00)
Organizatorius:  LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt  
Dalyvio mokestis: 

LiMA nariams: nemokamai

Skirta tik LiMA nariams!