Žiniasklaidos planavimas: ką reikia žinoti komunikacijos specialistams apie tradicinę ir NEtradicinę mediją?
Data: 2015 m. balandžio 23 d.
„Kuris reklamos kanalas efektyviausias? TV ar Internetas? Ar abu? O gal lauko reklama, spauda, radijas, reklama ant troleibusų, skrajutės...? O gal visi kanalai kartu? Praktiniai komunikacijų planavimo aspektai – iš interneto reklamos specialisto, labai prijaučiančio TV reklamai“.
Pranešėjas: Tomas Čerkasas - skaitmeninės komunikacijos agentūros „iProspect“ projektų vadovas.
Sritis: |
Marketingo komunikacija, reklama |
Tema: |
Marketingo strategija, komunikacija, media planavimas |
Skirta: |
Pradedantiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams, vadovams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
Pramogų klubo „Mega“, konferencijų salėje (Rūdės g. 27a, Šiauliai) |
Data: |
2015 m. balandžio 23 d. 18:00 val. (ketvirtadienis) |
Trukmė: |
2 val. |
Organizatorius: |
LiMA Šiaulių skyrius , siauliai@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai Turintiems seminarų abonementus: nemokamai Įsigykite seminarų abonementą --> Kitiems: vienkartinis bilietas 15 € + PVM |