Netradicinė prekės ženklų reklama
Data: 2015 m. balandžio 29 d.
"Laikai, kai įmonės mesdavo pinigus į masinę reklamą, tikėdamosis, kad kažkas prilips ir atneš joms pelno, baigėsi. Vartotojai susirinko savo žaislus ir išėjo namo”, - Robert Bruce, Copyblogger.com autorius.
Gyvename metu, kai vartotojas tapo karaliumi: gali prasukti televizijos reklamas, blokuoti marketinginį turinį internete ar kitaip išvengti nenorimų žinučių. Reklaminiam fonui tampant vis intensyvesniu, rinkodaros specialistai ir jų prekių ženklai yra priversti nuolat ieškoti naujų, neįprastų būdų bendrauti su tiksline auditorija. Turime išmokti sudominti ir įtraukti vartotoją, kad jis pats norėtų bendrauti su mūsų prekių ženklais.
Pranešėjas: Žilvinas Lešinskas
Žilvinas yra didžiausios Lietuvoje netradicinės reklamos agentūros “Partizanas” kūrybos vadovas, kasdien sprendžiantis tokias prekių ženklų problemas. Balandžio 29 dieną savo įžvalgomis Žilvinas pasidalins ir su jumis.
Daugiau informacijos ir pranešėjo darbų - www.partizanas.lt
Sritis: |
Marketingo komunikacija, reklama |
Tema: |
Netradicinė prekės ženklų reklama |
Skirta: |
Marketingo specialistams, vadybininkams |
Forma: |
Vakarinis seminaras |
Vieta: |
Kauno viešbutis (Laisvės alėja 79) |
Data: |
2015 m. balandžio 29 d. (trečiadienis) 18 val. |
Trukmė: |
1,5 val. |
Organizatorius: |
LiMA Kauno skyrius, kaunas@lima.lt |
Dalyvio mokestis: |
LiMA nariams: nemokamai Turintiems seminarų abonementus: nemokamai Įsigykite seminarų abonementą --> Kitiems: vienkartinis bilietas 15 € + PVM Įsigykite vienkartinį bilietą --> |