Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

Facebook reklamos galimybės: geriausios praktikos ir dažniausios klaidos

Data: 2015 m. gegužės 09 d.

Facebook reklamos galimybės: geriausios praktikos ir dažniausios klaidos 

 

Ne tik girdėjote apie Facebook reklamą, bet jau ir patys bandėte ją naudoti?

Kampanijų rezultatai netenkina?

Norėtumėte Facebook reklamą išnaudoti efektyviau?

 

Jei į visus klausimus atsakėte teigiamai, skaitykite toliau, nes trečiasis LiMA šeštadienio brunch‘as skirtas kaip tik Jums.

 

Mokymų programa:

  • Facebook reklamos kampanijų kūrimas ir valdymas (Facebook Adverts Manager, Power Editor);
  • Tikslinės Facebook auditorijos apibrėžimas (Audience Insights, Graph Search, Audiences įrankiai);
  • Kampanijų testavimo ir optimizavimo praktikos (Reports);
  • Trečiųjų šalių įrankių apžvalga (Facebook Marketing Partners);
  • Sėkmingų Facebook kampanijų analizė ir pavyzdžiai;
  • Renginio dalyvių Facebook kampanijų analizė ir personalizuoti optimizavimo pasiūlymai.

 

Šį LiMA šeštadienio brunch‘ą ves Tomas Šlimas – Facebook reklamos specialistas, agentūros La Propaganda įkūrėjas ir startuolio Esell.io partneris. Per paskutinius metus Tomas administravo daugiau kaip 700 tūkst. eurų Facebook reklamos biudžetą Lietuvoje ir užsienyje.

 

Dalyvių skaičius ribotas (20 asmenų), tad paskubėkite registruotis. Šįkart maloniai kviečiame prisijungti ir ne LiMA narius.

 

Nežinantiems primename, LiMA šeštadienio brunch'ai – tai koncentruoti šeštadieniniai 3-4 valandų trukmės mokymai, kurių metu ne tik kartu užkandama ir pabendraujama prie puodelio kavos, bet svarbiausia – pasisotinama praktinėmis žiniomis. Siekiant užtikrinti renginių kokybę bei susirinkusiųjų žinių lygio, veiklos sričių ar kitų aspektų panašumą, į visus LiMA šeštadienio brunch'us yra vykdoma dalyvių atranka. Ją pagal atsakymus į iš anksto pateiktus klausimus atlieka pranešėjas.

 

 

----

 

[Dalyvių atrankos klausimai]

 

Visi klausimai yra būtini!

 

  1.  Koks jūsų Facebook reklamos tikslas?
  2.  Kokiai auditorijai ir kokius produktus esi reklamavęs (-us) su mokama Facebook reklama?
  3.  Kokį biudžetą skiriate Facebook reklamoms per mėnesį (apytiksliai pagal paskutinių pusės metų duomenis)?
  4.  Įvardinkite bent vieną Facebook reklamos minusą?
  5.  Kokius įrankius esate naudoję Facebook reklamų administravimui (Advert Manager, Power Editor, Qwaya, Social Ads Tool ar kt.)? 
  6.  Kokius kitus internetinės rinkodaros kanalus esate išbandę ar su jais dirbate?
  7.  Gal jau dabar turite konkrečių klausimų, kuriuos norėtumėte, kad pranešėjas atsakytų renginio metu?
  8.  Ar norėtumėte, jog pranešėjas prieš renginį peržiūrėtų Jūsų Facebook paskyrą ir mokymų metu pristatytų personalizuotus optimizavimo pasiūlymus?

 

Sritis: 

Facebook reklama

Tema: 

Facebook reklamos galimybės: geriausios praktikos ir dažniausios klaidos

Skirtas: 

Marketingo specialistams, kurie jau bandė kurti ir naudoti Facebook reklamą, tačiau nuolatos su ja nedirba

Forma: 

LiMA šeštadienio brunch’as

Vieta:

 

Parkavimas: 

 

Data: 

2015 m. gegužės 9 d.

Trukmė: 

~3,5 val (10:30 – 14:00)

Organizatorius: 

LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt  

Dalyvio mokestis: 

LiMA nariams ir seminarų abonementų turėtojams: 14 EUR (su PVM);

Svečiams:  24 EUR (su PVM).

Sumokėti dalyvio mokestį turėsite tik tada, kai Jūsų dalyvavimas bus patvirtintas.