LiMA ir ISM Executive school MOKYMAI
Data: 2013 m. balandžio 26 d.
2013 m. balandžio 26-27 d. Konferencijų centras „SPA Vilnius SANA“
(K. Dineikos g. 1, Druskininkai), konferencijų salė Rongo Rongo
INVESTICIJA
PROGRAMA
2013 04 26, PENKTADIENIS
RINKODAROS PROJEKTŲ IR JŲ PORTFELIŲ VALDYMO TOBULINIMAS (lietuvių k.) Lektorius: Alfredas Chmieliauskas |
||
09.00-10.00 | Dalyvių registracija, kava | Konferencijų centras Rongo Rongo salė, žiemos sodas |
10.00-11.30 | I dalis.Rinkodaros projektų problemos. | Rinkodaros projektų specifika ir vieta organizacijos strategijoje. Patirčių aptarimas. Problemų ir poreikių identifikavimas ir prioritetizavimas. Diskusija. Darbas grupėse. |
11.30-11.45 | Kavos pertrauka | Konferencijų centras, žiemos sodas |
11.45-13.15 | II dalis.Operatyvus projektų valdymas. | Organizacijų projektinės veiklos hierarchija. Projektų lygio prioritetai. Operatyvaus projektų valdymo tobulinimas. Rezultatų sukūrimas laiku, gerai, biudžeto ribose. Praktinė užduotis: projekto plano parengimas. |
13.15-14.15 | Pietų pertrauka | Viešbučio restorane švediškas stalas |
14.15-15.45 | III dalis.Organizacinis projektų planavimas. | Produktų lygio prioritetai. Organizacinio projektų valdymo tobulinimas. Projektinės veiklos standartizavimas ir palaikymas. Praktinė užduotis: projektų valdymo proceso plano parengimas. |
15.45-16.00 | Kavos pertrauka | Konferencijų centras, žiemos sodas |
16.00-17.30 | IV dalis.Strateginis projektų valdymas. | Portfelių lygio prioritetai. Strateginio projektų valdymo tobulinimas. Organizacijos naudos kūrimas. Sėkmingo projektų, produktų ir portfelių valdymo integravimo užtikrinimas. Diskusija. Seminaro apibendrinimas. |
LEKTORIUS
Alfredas Chmieliauskas, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentas, socialinių mokslų daktaras, ISM Executive School Vadovų magistrantūroje dėsto Projektų ir Strateginio valdymo moduliuose. Kompetencijų ir tyrimų sritys: programų ir projektų valdymas, strateginis valdymas, pokyčių valdymas. Vienas iš Lietuvos projektų vadybos asociacijos įkūrėjų ir jos prezidentas. Atestuotas Centrinės ir Rytų Europos viešojo administravimo tinklo NISPAcee konsultantas. Konsultavo ir vedė mokymus daugiau negu 200 verslo ir vyriausybinių organizacijų Lietuvoje ir užsienyje.
Dalyviams bus išduodami Lietuvos marketingo asociacijos ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto serfitikatai.
2013 04 27, ŠEŠTADIENIS
How to manAge your brand more effectively(anglų kalba) Lektorius: Dr Richard Jones |
||
10.00 – 11.15 | What Makes a Strong Brand? | Group discussions about well-known Lithuanian and International brandsPresentation: Characterising Brands |
11.15 – 11.30 | Kavos pertrauka | Konferencijų centras, žiemos sodas |
11.30 – 13.00 | What is the Health of Your Brand? | Group discussions about Brand TouchpointsPresentation: Brand Toolkits: brand audit and touchpoint management |
13.00 – 13.45 | Pietų pertrauka | Viešbučio restorane švediškas stalas |
13.45 – 14.45 | Implementing Brands | Exercise: Where would you like your brand to be in 5 years? What barriers are there to achieving this?Presentation: Internal Brand Management |
14.45 – 16.00 | Social Media | Presentation: The new virtual reality of brands |
16.00 – 16.15 | Kavos pertrauka | Konferencijų centras, žiemos sodas |
16.15 – 17.00 | Plnary and Round-up | A final chance for us all to pick up on themes from the day and discuss how our brands can be managed more effectively.Agreeing on future contact. |
LEKTORIUS (EN)
Dr Richard Jones, Associate professor of Department of Marketing in The Copenhagen Business School. Three years experience in lecturing marketing in Griffith Univeristy in Australia. Research expertise: brand management, corporate branding, stakeholder communications, public relations and issue management, corporate identity, reputation and legitimacy.
Daugiau apie lektoriaus kompetenciją:
www.cbs.dk
www.griffith.edu.au
MOKYMŲ APRAŠYMAS (EN)
Aims: To advance the skills of managers working with brand. To give an insight into managing and developing brand portfolios, Reaching and managing key customer touchpoints and managing brands in social media.
Highlights: Special focus on managing brands in social media.
Key tools: Brand Portfolio management, brand touchpoint audit, Brand equity measurement, Managing the brand value chain.
Description: Branding is at the cutting edge of marketing theory and practice and participants will be able to apply the knowledge and skills that they develop during this workshop to their company context. This workshop takes participants through the evolution of branding theory with an emphasis on integrating theory and relevant practical applications. The workshop takes a strategic approach to branding, and the processes, challenges and issues related to planning, implementing and evaluating sustainable branding strategies. By applying branding models, analyzing brand positioning and values, and choosing and leveraging brand elements, brand managers/ marketers can design brand marketing strategies and programs to build strong brands, new brands and brand extensions, and manage brands over time, including brand revitalization and rebranding, across geographic boundaries and market segments.
Dalyviams bus išduodami Lietuvos marketingo asociacijos serfitikatai.