Įvaizdis tradicinėje žiniasklaidoje ir socialinėje medijoje: svarbu ne tik stebėti, bet ir analizuoti
Data: 2013 m. gegužės 29 d.
Laikas: 18:30 val.
Vieta: viešbučio “Comfort Hotel” konferencijų salėje (Mindaugo g. 27)
Komunikacijos žiniasklaidoje analizė – tai įrankis, padedantis kurti kompanijos įvaizdį. Komunikacijos vertinimas tradicinėje žiniasklaidoje jau turi standartizuotus vertinimo parametrus, tuo tarpu socialinėje medijoje tik žengia pirmuosius žingsnius. Kuo skiriasi šie kanalai ir kodėl tradiciniai efektyvumo matavimo metodai netinka socialinei medijai? Ką atskleidžia komunikacijos analizė? Kodėl svarbu, kad visais kanalais būtų perduodama ta pati žinia?
Pranešėja – Akvilė Katilienė, žiniasklaidos stebėsenos bendrovės UAB „Mediaskopas“ analizės vadovė Baltijos šalims.
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas.
Ne LiMA nariams – 45 Lt.+PVM (sumokant pavedimu)
Rekvizitai apmokėjimui: Lietuvos marketingo asociacija
Asociacijos kodas: 300062236
PVM mokėtojo kodas: LT100007171915
Atsiskaitomoji sąskaita: LT657300010086691472