Artimiausi seminarai ir kiti renginiai

 

Prasmingi prekių ženklai

Data: 2013 m. spalio 10 d.

Prekės ženklai susiduria su daugybe problemų: vartotojai vis sunkiau atskiria vieną prekės ženklą nuo kito, vis rečiau sutinka už savo mėgstamą produktą mokėti didesnę kainą ir vis mažiau pasitiki prekės ženklų pažadais ir pasiūlymais.

 

Ką reikėtų daryti norint užtikrinti sėkmingą prekės ženklų gyvavimą?

 

Seminaro metu:

 

· bus pristatoma nauja prekės ženklų vertinimo metrika;

 

· remiantis Prasmingų prekės ženklų tyrimu, 2013 m. atliktu Lietuvoje, Baltijos šalyse ir pasaulyje, bus analizuojami konkretūs pavyzdžiai;

 

· taip pat bus neužmirštas ir Lietuvos vartotojas.

 

Pranešėjas:

Andrius Grigorjevas – IDEA GROUP komunikacijos agentūrų grupės strateginis analitikas. Dirba su Prasmingų prekės ženklų tyrimais ir jų taikymu strateginiuose projektuose. Vilniaus universitete dėsto reklamos kursus.