Netikėti komunikacijos ingredientai
Data: 2013 m. liepos 03 d.
Laikas: 18:00 val.
Vieta: ISM vadybos ir ekonomikos universitetas, 113 auditorija (II rūmai)
Po seminaro kviečiame visus pakelti taurę gaivaus gėrimo seminarų sezono uždarymo proga!
Komunikacijos kūrimas ir planavimas savo filosofija yra panašus į maisto ruošimo procesą. Iš pradžių turime pagalvoti, ko nori ar ką mėgsta žmogus, kuriam gaminsime. Vėliau galime pasvarstyti, ar įtiksime jam kiekvieną dieną siūlydami tą patį patiekalą. Jei žmogų norėsime stebinti ir toliau, įprastą patiekalą privalėsime pagardinti nauju ir netikėtu ingredientu.
Šiandienos tikslas – atrasti tuos komunikacijos ingredientus, kurie gali suteikti naują skonį būsimam Jūsų komunikacijos meniu.
Vartotojai, jų norai ir poreikiai. Dažniausiai naudojami komunikacijos būdai. Naujos netradicinės komunikacijos kryptys ir galimybės.
Pranešėja - Gabrielė Molytė komunikacijos srityje dirba jau dešimt metų. Savo karjerą ji pradėjo tarptautinėje kūrybinėje agentūroje TBWAVILNIUS, vėliau dirbo pirmojoje Lietuvoje netradicinės komunikacijos agentūroje EXTO MARKETING. Įgytos žinios ir patirtis dirbant prie strateginių, ilgalaikių, integruotų bei skirtingų disciplinų projektų ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Estijos rinkose paskatino Gabrielę įkurti netradicinės komunikacijos agentūrą EXPERIENTIAL COMMUNICATIONS. Per 5 gyvavimo metus agentūra savo profesionalumą ir kūribingumą įrodė įvairiems klientams: SEB BANKAS, RIMI LIETUVA, KRAFT FOODS LIETUVA, TELE2, ŠVYTURYS-UTENOS ALUS ir kt.
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas.
Ne LiMA nariams – 45 Lt.+PVM (sumokant pavedimu)
Rekvizitai apmokėjimui:
Lietuvos marketingo asociacija
Asociacijos kodas: 300062236
PVM mokėtojo kodas: LT100007171915
Atsiskaitomoji sąskaita: LT657300010086691472