LiMA INTERNET DAY KLAIPĖDA: Pardavimai internetu be e-parduotuvės!
Data: 2014 m. sausio 24 d.
Sausio 24 d., penktadienį, 13 val.
Viešbučio "Aurora" konferencijų salė
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas
Kaina ne LiMA nariams - 149 Lt (bilietai jau prekyboje)- http://www.bilietai.lt/lt/event/19569
REGISTRACIJA - http://goo.gl/5OMfLO
PROGRAMA:
E-rinkodaros tendencijos ir artimiausių 2 metų perspektyvos
Kaip internetas jau pakeitė Lietuvos rinką ir kokie pokyčiai mūsų laukia regimoje perspektyvoje? Kaip tam ruoštis, į ką atkreiti dėmesį ir į ką investuoti? Kodėl visi verslininkai šiais laikais, net neturintys e-parduotuvių, jau dalyvauja e-versle?
Pranešėjas Vytautas Vorobjovas
Kaip pagauti momentą internete: kur, kodėl ir kada reklamuotis?
Kaip atrodo pardavimas internetu neimant pinigų iš kliento internetu? Kaip generuoti potencialius pirkėjus (lead`us), naudojantis vartotojo elgsenos tuneliu? Kurie interneto reklamos kanalai ir priemonės labiausiai tam tinka ir kada?
Pranešėjas MARTYNAS JOKUBAUSKAS
Kiek per mėnesį uždirba tinklalapis ir kaip tai vertinti?
Tinklalapius šiuolaikinėje visuomenėje turi beveik visos įmonės. Tiesa yra ta, jog tinklapių grąžą turėtų skaičiuoti visi. Kaip matuoti tinklalapio grąžą, sukuriamas vertes ir naudą verslui? „Google Analytics“ įrankio pritaikymas ir kaip juo naudotis vadovui, projektų vadybininkui, pardavimų skyriui, dizaineriui ar IT specialistui? Ką šis įrankis parodo, kaip jį prisitaikyti sau, kaip išsikelti KPI įmonėje ir juos matuoti?
Pranešėjas MANTAS POVELAUSKAS
Grąžos skaičiavimas kanalais internete mirė, tegyvuoja kliento elgsenos grąžos modelis!
Kas yra tas naujas client-centric ROI modelis. Kodėl jis labai senai naudojamas pardavimuose bet beveik nenaudojamas masiniuose rinkodaros veiksmuose. Kaip veikia client-centric grąžos monitoringo ir kontrolės mechanizmai. Kokie jo kertiniai privalumas, kodėl kanalinis modelis išsisėmė. Kaip reaguoja pasaulinė rinka. Esminiai skirtumai, SWOT: channel-centric lyginant su client-centric. Kokios techninės galimybės atidarė naujo modelio atsiradimo galimybes internete.
Pranešėjas MARTYNAS GEDMINAS
Įtikinimo, emocijų ir pasitikėjimo dizainas Internete
Pastaruoju metu internetinių svetainių kūrėjai pradeda suprasti, kad svetainė turi būti ne tik patogi, bet ir kelti emocijas bei pasitikėjimą. Tad natūraliai kyla klausimas, kaip dizaino pagalba daryti įtaigą svetainės lankytojams, didinti pasitikėjimą ir iššaukti norimas emocijas? Susipažinsime su tam skirta įtikinimo, emocijų ir pasitikėjimo dizaino metodika (Design for Persuasion, Emotion, and Trust).
Pranešėjas IGOR GUBAIDULIN