Lietuvos vartotojo DNR – kaip suprasti, atkoduoti, susidraugauti?
Data: 2014 m. vasario 25 d.
Data: 2014 m. vasario 25 d.
Laikas: 18.00 val.
Vieta: Kaunas, viešbučio "Kaunas" konferencijų salė
REGISTRACIJA - http://goo.gl/eBXzXs
- Kaip suvokti giluminius LT vartotojų motyvus (ne tik tai, ką jie teikiasi pasakyti per apklausas)?
- Kokios strateginės jėgos formuoja LT vartotojų specifiką?
- Kaip šias jėgas „įdarbinti“ siekiant tikslesnių marketingo ir reklamos sprendimų?
Pranešėjai:
Giedrius Kilinskas. Aktualių tendencijų instituto direktorius.
Ilgametis marketingo praktikas, 17 metų patirtį sukaupęs tarptautinėje komapnijoje "Kraft Foods" - nuo marketingo asistento iki valdybos nario.
Saulius Kazlauskas. Aktualių tendencijų instituto kūrybos ir mokslo direktorius.
Ilgametę patirtį reklamoje ir marketinge sukaupęs dirbdamas vadovaujantį darbą reklamos agentūroje ONYX BMT, kompanijose "Lietuva Statoil", "Kraft Foods" ir kt. Buvęs LiMA valdybos narys ir valdybos pirmininkas, VDU marketingo katedros lektorius.
LiMA nariams dalyvavimas nemokamas.
Ne LiMA nariams – 45 Lt.+PVM (sumokant pavedimu)
Rekvizitai apmokėjimui:
Lietuvos marketingo asociacija
Asociacijos kodas: 300062236
PVM mokėtojo kodas: LT100007171915
Atsiskaitomoji sąskaita: LT657300010086691472