Socialinė atsakomybė: kaip verslas gali kurti vertę visuomenei
Data: 2014 m. gegužės 29 d.
Laikas: 18:00 val.
Vieta: Vilnius, ISM vadybos ir ekonomikos universitetas, 213 auditorija (I rūmai)
Socialinė atsakomybė: kaip verslas gali kurti vertę visuomenei.
Seminaro temos:
- Socialinės atsakomybės samprata pasaulyje ir Lietuvoje – priežastys ir mąstymo klišės, kurios lietuviškam verslui neleidžia daryti pažangos verslo etikoje.
- Bendrosios vertės kūrimas visuomenei – ne tik gražiai pavadintas, bet ir veikiantis modelis.
- Kaip socialinė atsakomybė veikia Lietuvoje – LESTO pavyzdys.
- Socialinės atsakomybės principų integravimas į bendrovės veiklą – nuo ko pradėti Lietuvos įmonėms?
Pranešėjas - Paulius Stonis
Paulius Stonis – AB LESTO socialinės atsakomybės projektų vadovas. Savo profesinę karjerą Paulius komunikacijos srityje pradėjo daugiau nei prieš 8 metus. Prieš įsidarbinant LESTO, jam teko ragauti tiek agentūrinio, tiek individualaus darbo. Su socialinės atsakomybės projektais jis dirba daugiau nei 6 metus. Paulius turi labai daug patirties dirbdamas su krizių valdymo, bendruomeninių ryšių ir veiklų kūrimo, viešųjų reikalų vystymo projektais, daugiausiai – su užsienio kapitalo įmonėmis. P. Stonis prisidėjo prie patriotinio projekto, skirto Lietuvos vardo tūkstantmečiui paminėti „Tūkstantmečio odisėja. Vienas vardas – Lietuva“. Naujienų portaluose galima sutikti jo publikuojamų komentarų politikos, ekonomikos bei etikos temomis. Paulius domisi politine ir ekonomine filosofija, verslo etika bei futbolu.