Įpročių kūrimas, arba kaip įtikinti portugalą vakarais valgyti apelsinus?
Data: 2014 m. birželio 10 d.
Įpročių kūrimas, arba kaip įtikinti portugalą vakarais valgyti apelsinus?
Žinoma tiesa: žmogus yra įpročių vergas, ir tai turi įtakos jo vartojimui. Naujausiais duomenimis patvirtina neurotyrimai. Tačiau pasinaudoti jau sukurtais įpročiais yra viena, o suprasti, kaip juos sukurti ar keisti – visiškai kitas kelias. Neuromokslas atskleidžia daugiau apie įpročio struktūrą ir kaip įpročiai įtakoja mūsų elgseną. Tampa akivaizdu, kad galvojant apie stiprų prekės ženklą įpročio formavimas neturėtų būti paliekamas atsitiktinumui. Taigi labai svarbu pradėti galvoti ne tik apie tai, kaip patenkinti emocinius ar racionalius vartotojo poreikius, bet taip pat ir apie tai, kaip „ištreniruoti“ vartotoją įgyti tam tikrą įprotį.
TNS LT atstovės pranešime sužinosite:
- Ką svarbu žinoti norint pakeisti ar sukurti vartotojų įpročius?
- Kaip suderinti įprotį ir prekės ženklo įvaizdį?
- Neišnaudotos galimybės – kodėl kartais nepasiseka sukurti įpročio?
- Ko galima pasimokyti iš sėkmingų įpročių kūrimo pavyzdžių(Actimel, Oreo, Coca Cola)?
Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade
TNS rinkos tyrimų bendrovėje pastaruosius 10 metų Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade teikia strategines įžvalgas daugeliui sėkmingai verslą vystančių Lietuvos ir tarptautinių kompanijų, ypatingą dėmesį skirdama prekės ženklo pozicionavimo, įvaizdžio, komunikacijos strategijoms bei vartotojų poreikių segmentacijai. Daiva yra NeedScope metodologijos ekspertė Baltijos šalyse.
Sritis: |
Marketingo tyrimai, neuromarketingas |
Tema: |
Vartotojo įpročių formavimas |
Skirta: |
Pradedantiems, pažengusiems, patyrusiems specialistams, vadovams |
Forma: |
Vakarinis seminaras su diskusija |
Vieta: |
309 aud., I rūmai, ISM vadybos ir ekonomikos universitetas. |
Data: |
2014 m. birželio 10 d. 18:00 val. |
Trukmė: |
1:30 val. |
Kaina: |
45 Lt + PVM (LiMA nariams - nemokamas) |
Organizatorius: |
LiMA Vilniaus skyriaus valdyba, vilnius@lima.lt |