<

LiMA DAY KLAIPĖDA'2015

 

Metų renginys Klaipėdoje! 

 

LiMA DAY KLAIPĖDA'2015. INTEGRUOTA VIZUALINĖ KOMUNIKACIJA

 

Ar žinojote, kad:

65% vartotojų informaciją įsisavina per vaizdus

80% - tiek padidėja PŽ žinomumas, susiejus jį su spalva

50 metų - tiek Helvetica šriftas dominuoja dizaine

 

Jūs galvojate vaizdais, skaitote vaizdais, bendraujate vaizdais, kalbate vaizdais, perkate vaizdus. Vizualinės komunikacijos tendencijų, įžvalgų numatymas, technikos žinojimas – be abejonės vienas pagrindinių šiuolaikinio pasaulio marketingo ir vadybos specialistų „must know“ punktų.

Dar daugiau konkrečių faktų apie vizualinę komunikaciją išgirsite konferencijoje ‘‘Integruota vizualinė komunikacija“ Klaipėdoje.

 

Mes kuriame jūsų mintis!

 

Data: 2015 m. kovo 12 d. (ketvirtadienis)

Laikas: 10:00-17:00

Vieta: Viešbutis Aurora“  (Nemuno g. 51, Klaipėda)

 

 

PROGRAMA | PRANEŠIMAI  APIE LIMA DAY |ATSILIEPIMAI

 

 

PROGRAMA:

 

09:15 - 10:00 Registracija su rytiniu kavos puodeliu 
10:00 – 11:00

Eriks Shultz , Brandbox (Latvia)

Trends of visual communication, corporate and product design

Pranešimas anglų kalba

11:00 – 12:00

Edvardas Kavarskas (VDA dizaino doktorantas, LGDA valdybos narys)

Neurodizaino galimybės pakuočių kūrime

12:00 – 13:00 Pietūs ( pietus „medžiojamės“ patys)
13:00 – 13:30

Kūrybinė diskusija su Edvardu Kavarsku  - „Čia gali būti aptariami Jūsų produktai ar paslaugos

13.30 – 14.30                   

Paulius Nezabitauskas

Kokie iššūkiai mūsų laukia vaizdo transliavimo reklamos srityje? Kaip pritraukit ir išmatuoti vaizdo reklamos poveikį vartotojams?

14:30 – 15:00     

Kava ir ledai
15:00 - 16:00  

Aivaras Matulis (MTG group)

Turinys karalius

16:00 – 17:00

Linas Šiautkulis (Adnet)

Neuromarketingas internete - įtakos principai, veikiantys šiandieninį interneto vartotoją

17:00 – 18:00          

Aleksandras Pogrebnojus (dizaineris)

Nuo koncepcijos iki galutinio produkto

18:00 – 19:00 Diskusijos prie vyno taurės ir skanėstų...

 

PRANEŠIMAI:

 

 

 

 

 

 

Neurodizaino galimybės pakuočių kūrime

Dizainas tapo integralia sėkmingo verslo dalimi, o neurodizainas – dizainerių, neuromokslininkų ir marketingo specialistų komandinio darbo rezultatu. Visada ieškojau įrodymų, kaip tai, ką siūlome, veikia arba ne. Jau eilę metų pasaulyje vykdomi vartotojų neuromokslų tyrimai siūlo atsakymus. Tarpdisciplininių žinių ir įvairios įrangos pagalba gaunami duomenys apie vartotojų elgesį ir reakcijas į išorinius stimulus, leidžia pagrįsti ir tobulinti vizualinės komunikacijos sprendimus. Pranešime papasakosiu apie nevalingo (bottom-up) ir valingo (top-down) dėmesio skirtumus, vizualinio reikšmingumo (visual saliency) ypatumus ir įkūnyto pažinimo (embodied cognition) svarbą pakuočių dizaine.

Pranešėjas: Edvardas Kavarskas - VDA dizaino doktorantas, LGDA valdybos narys, LiMA narys.

  

 

 

Nuo koncepcijos iki galutinio produkto

Kaip jausmu ar nuojauta paremta dar rūko pavidalo idėja gali materializuotis ir ją prisijaukinus įgauti kūną bei tapti naujuoju Jūsų produkto Trojos arkliu. 

Pranešėjas: Aleksandras Pogrebnojus - dizaineris

 

 

 

 

 

Trends of visual communication, corporate and product design

It’s a great time for design! Never in the history it has been so valuable as an economic force or so influential as culture. Insight into trends of visual communication, corporate and product design - its value.

Pranešėjas: Eriks Shultz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neuromarketingas internete - įtakos principai, veikiantys šiandieninį interneto vartotoją

"Ką tik paspaudžiau nuorodą ir ką tik nusipirkau naują prekę internete. Esu įsitikinęs, kad iš visų pateiktų alternatyvų pasirinkau geriausią ir mano sprendimas pirkti buvo racionalus. Ir taip kiekvieną kartą - nusipirkus prekę, kurios man niekada ir nereikėjo”

- Vartotojo elgsenos trigeriai internete
- Ko negali ignoruoti jūsų smegenys
- Žodžiai, skatinantys veikti
- Vaizdai, skatinantys pirkti

Pranešimo metu analizuojami įtakos principai ir jų naudojimas interneto rinkodaroje bei žiniasklaidoje.

Pranešėjas: Linas Šiautkulis, skaitmeninės rinkodaros ekspertas, interneto reklamos tinklo „Adnet Media“ direktorius. Linas turi trylikos metų patirtį rinkodaros srityje. Konsultuoja daugelį Lietuvos įmonių, kaip išnaudoti internetą efektyvesnei marketingo komunikacijai, vadovauja vienam didžiausių interneto media kanalų Baltijos šalyse bei aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose internetinio marketingo ir komunikacijos, vartotojų psichologijos ir elgsenos temomis.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kokie iššūkiai mūsų laukia vaizdo transliavimo reklamos srityje? Kaip pritraukti ir išmatuoti vaizdo reklamos poveikį vartotojams?

Konferencijos metu bus pristatytas interaktyvus reklamos stendo su vartotojų analizavimo sistema projektas. Kartu su KTU mokslininkais, studentais, inžinieriais ir startuoliais  kurtas interaktyvusis reklamos stendas su vartotojų analizavimo sistema greitai bus paleistas į rinką. Pranešimo metu bus pristatoma stendo technologija, nauda reklamos užsakovams (prekybos centrai, biurai, universitetai ir kitos viešosios erdvės), veikimo principas ir vartotojų elgesio analizės sistema bei tolimesnė plėtra, tendencijos.

Pranešėjas: Paulius Nezabitauskas - komunikacijos specialistas, dirbantis šioje srityje daugiau nei 10 metų. Šiuo metu atstovauja Kauno technologijos universitetą Nacionalinį inovacijų ir verslo centrą. (KTU NIVC) www.nivc.ktu.edu apjungė savo žinias ir patirtį reklamos, viešųjų ryšių srityje dirbant įvairiose verslo įmonėse, universitete, reklamos agentūroje bei pasinėrė į inovatyvių technologijų vystymą. „Nėra neišmatuojamos reklamos, yra tik netinkamos priemonės ar neteisingai pasirinktos matavimo metodikos. Net ir vizuali reklama gali būti išmatuojama, tiesiog reikia kurti, bandyti, taisyti klaidas ir mokytis iš patirties.“

 

 

 

Turinys karalius

-   TV žiūrėjimo tendencijos

-   Digital media įtaka TV žiūrėjimo įpročiams

- Televizija+Digital media efektyvus būdas pasiekti tikslinę auditoriją

-   Mitas sugriautas -  "Televizija brangus media kanalas"

Pranešėjas: Aivaras Matulis 8 metus dirba "MTG group" televizijos pardavimų srityje. Šiuo metu vadovauja "MTG media grupės" pardavimo skyriui, yra atsakingas televizijos kanalų TV3,TV6,TV8, Online - TV3Play, ir radio PowerHitRadio pardavimų skyriaus strategiją ir koordinavimą.

 

 

APIE LIMA DAY:

  

Kas yra LiMA DAY?

LiMA DAY – vienas didžiausių ir laukiamiausių renginių Lietuvoje ne tik LiMA nariams, bet ir visai marketingo bendruomenei. Čia susirenka keli šimtai marketingo profesionalų pasidalinti patirtimi ir trend‘ais, pasisemti idėjų, įžvalgų ir žinių iš Lietuvos ir užsienio praktikų bei teoretikų.

 

LiMA DAY konferencijos vyksta visuose Lietuvos LiMA skyriuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose) jau kelerius metus iš eilės. Jose jau kalbėjome apie marketingo ateitį 2020-aisiais, turinio marketingą, emocinį marketingą, įvaizdžio svarbą, pardavimus internete, B2B marketingą ir t.t.

 

Kam skirta?
Renginys skirtas marketingo bendruomenei: prekės ženklų vadovams, marketingo vadovams ir vadybininkams, komunikacijos specialistams. Tema taip pat aktuali pardavimų ir produktų vadybininkams ir vadovams, įmonių vadovams bei smulkaus verslo savininkams. 

 

ATSILIEPIMAI:

 

Aleksandras Golod
„Microsoft“ marketingo vadovas Baltijos šalims

LiMA DAY – tai vieni geriausių marketingo renginių Lietuvoje. Juose visada pasisemi naujų idėjų, gauni vertingų žinių ir pabendrauji su kolegomis iš visos Lietuvos. Drąsiai rekomenduoju visiems save gerbiantiems marketingo specialistams ir profesionalams.

   

Saulius Kazlauskas 

LT institutas” kūrybos ir mokslo direktorius

LiMA DAY man – įdomiausias marketingo renginys. Sveika konkurencija tarp miestų kelia renginio kartelę vis aukščiau bei kasmet įneša intrigos. O daugiausiai vertės konferencijai suteikia pats jos formatas – visas pusdienis (diena), skirtas vienai konkrečiai temai – duoda vertingų įžvalgų net ir labiausiai patyrusiems specialistams.

   

Jekaterina Tarejeva
Šeimos klinikos „ALFA CLINIC“ direktorė

LiMA DAY konferencijas rekomenduoju tiek profesionalams – marketingo vadovams, tiek „mėgėjams“ – kitų sričių vadovams ir vadybininkams. Išsami programa, puikūs pranešėjai ir išskirtinių gabumų bendraminčiai per sąlyginai trumpą laiką supažindino su naujomis rinkodaros tendencijomis, efektyvesniais komunikacijos būdais ir kanalais, neišnaudotomis socialinių tinklų galimybėmis.

   
 

Marta Paliukienė

LiMA DAY konferencijų temos visuomet labai geros ir įdomios. Didžiausią įspūdį padarė užsieniečiai pranešėjai renginių metu. Labai teigiami atsiliepimai iš visų LiMA DAY konferencijų. Iš LiMA DAY tikiuosi, kad bus pakviesti didelių kompanijų atstovai, taip pat iš užsienio šalių. Ypač svarbu temos aktualumas, kad būtų pritaikoma realybėje.

   
 

Arijus Žakas
„Socialus marketingas direktorius

Visiems, kurie vadina save marketingo specialistais, LiMA DAY renginiai turėtų būti privalomi. Prisimenant praėjusių metų renginį ir vertinant jo kokybę, manyčiau, kad kaina buvo per žema. Todėl jeigu šiais metais kaina išliks tokia pati, bilietą reikia pirkti kaip įmanoma greičiau.

 

Kaina:

LiMA nariams: 19 Eur (su PVM)
Ne LiMA nariams: 89 Eur (su PVM)