Metų renginys Klaipėdoje!
LiMA DAY KLAIPĖDA'2015. INTEGRUOTA VIZUALINĖ KOMUNIKACIJA
Ar žinojote, kad:
65% vartotojų informaciją įsisavina per vaizdus
80% - tiek padidėja PŽ žinomumas, susiejus jį su spalva
50 metų - tiek Helvetica šriftas dominuoja dizaine
Jūs galvojate vaizdais, skaitote vaizdais, bendraujate vaizdais, kalbate vaizdais, perkate vaizdus. Vizualinės komunikacijos tendencijų, įžvalgų numatymas, technikos žinojimas – be abejonės vienas pagrindinių šiuolaikinio pasaulio marketingo ir vadybos specialistų „must know“ punktų.
Dar daugiau konkrečių faktų apie vizualinę komunikaciją išgirsite konferencijoje ‘‘Integruota vizualinė komunikacija“ Klaipėdoje.
Mes kuriame jūsų mintis!
Data: 2015 m. kovo 12 d. (ketvirtadienis)
Laikas: 10:00-17:00
Vieta: Viešbutis „Aurora“ (Nemuno g. 51, Klaipėda)
PROGRAMA | PRANEŠIMAI | APIE LIMA DAY |ATSILIEPIMAI
PROGRAMA:
09:15 - 10:00 | Registracija su rytiniu kavos puodeliu |
10:00 – 11:00 |
Eriks Shultz , Brandbox (Latvia) Trends of visual communication, corporate and product design Pranešimas anglų kalba |
11:00 – 12:00 |
Edvardas Kavarskas (VDA dizaino doktorantas, LGDA valdybos narys) |
12:00 – 13:00 | Pietūs ( pietus „medžiojamės“ patys) |
13:00 – 13:30 |
Kūrybinė diskusija su Edvardu Kavarsku - „Čia gali būti aptariami Jūsų produktai ar paslaugos“ |
13.30 – 14.30 |
Paulius Nezabitauskas |
14:30 – 15:00 |
Kava ir ledai |
15:00 - 16:00 |
Aivaras Matulis (MTG group) |
16:00 – 17:00 |
Linas Šiautkulis (Adnet) Neuromarketingas internete - įtakos principai, veikiantys šiandieninį interneto vartotoją |
17:00 – 18:00 |
Aleksandras Pogrebnojus (dizaineris) |
18:00 – 19:00 | Diskusijos prie vyno taurės ir skanėstų... |
|
- TV žiūrėjimo tendencijos - Digital media įtaka TV žiūrėjimo įpročiams - Televizija+Digital media efektyvus būdas pasiekti tikslinę auditoriją - Mitas sugriautas - "Televizija brangus media kanalas" Pranešėjas: Aivaras Matulis 8 metus dirba "MTG group" televizijos pardavimų srityje. Šiuo metu vadovauja "MTG media grupės" pardavimo skyriui, yra atsakingas televizijos kanalų TV3,TV6,TV8, Online - TV3Play, ir radio PowerHitRadio pardavimų skyriaus strategiją ir koordinavimą.
|
Kas yra LiMA DAY?
LiMA DAY – vienas didžiausių ir laukiamiausių renginių Lietuvoje ne tik LiMA nariams, bet ir visai marketingo bendruomenei. Čia susirenka keli šimtai marketingo profesionalų pasidalinti patirtimi ir trend‘ais, pasisemti idėjų, įžvalgų ir žinių iš Lietuvos ir užsienio praktikų bei teoretikų.
LiMA DAY konferencijos vyksta visuose Lietuvos LiMA skyriuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose) jau kelerius metus iš eilės. Jose jau kalbėjome apie marketingo ateitį 2020-aisiais, turinio marketingą, emocinį marketingą, įvaizdžio svarbą, pardavimus internete, B2B marketingą ir t.t.
Kam skirta?
Renginys skirtas marketingo bendruomenei: prekės ženklų vadovams, marketingo vadovams ir vadybininkams, komunikacijos specialistams. Tema taip pat aktuali pardavimų ir produktų vadybininkams ir vadovams, įmonių vadovams bei smulkaus verslo savininkams.
ATSILIEPIMAI:
Aleksandras Golod LiMA DAY – tai vieni geriausių marketingo renginių Lietuvoje. Juose visada pasisemi naujų idėjų, gauni vertingų žinių ir pabendrauji su kolegomis iš visos Lietuvos. Drąsiai rekomenduoju visiems save gerbiantiems marketingo specialistams ir profesionalams. |
|
Saulius Kazlauskas „LT institutas” kūrybos ir mokslo direktorius LiMA DAY man – įdomiausias marketingo renginys. Sveika konkurencija tarp miestų kelia renginio kartelę vis aukščiau bei kasmet įneša intrigos. O daugiausiai vertės konferencijai suteikia pats jos formatas – visas pusdienis (diena), skirtas vienai konkrečiai temai – duoda vertingų įžvalgų net ir labiausiai patyrusiems specialistams. |
|
Jekaterina Tarejeva LiMA DAY konferencijas rekomenduoju tiek profesionalams – marketingo vadovams, tiek „mėgėjams“ – kitų sričių vadovams ir vadybininkams. Išsami programa, puikūs pranešėjai ir išskirtinių gabumų bendraminčiai per sąlyginai trumpą laiką supažindino su naujomis rinkodaros tendencijomis, efektyvesniais komunikacijos būdais ir kanalais, neišnaudotomis socialinių tinklų galimybėmis. |
|
Marta Paliukienė LiMA DAY konferencijų temos visuomet labai geros ir įdomios. Didžiausią įspūdį padarė užsieniečiai pranešėjai renginių metu. Labai teigiami atsiliepimai iš visų LiMA DAY konferencijų. Iš LiMA DAY tikiuosi, kad bus pakviesti didelių kompanijų atstovai, taip pat iš užsienio šalių. Ypač svarbu temos aktualumas, kad būtų pritaikoma realybėje. |
|
Arijus Žakas Visiems, kurie vadina save marketingo specialistais, LiMA DAY renginiai turėtų būti privalomi. Prisimenant praėjusių metų renginį ir vertinant jo kokybę, manyčiau, kad kaina buvo per žema. Todėl jeigu šiais metais kaina išliks tokia pati, bilietą reikia pirkti kaip įmanoma greičiau. |
Kaina: